Ik denk dat ik hem ga spotten morgen kaleWie spot mij zometeen als ik met mijn witte fiat scudo(met alfa grill) vanaf Enschede naar Assen-Delft ga rijden....
Helderziend?
Ik denk dat ik hem ga spotten morgen kaleWie spot mij zometeen als ik met mijn witte fiat scudo(met alfa grill) vanaf Enschede naar Assen-Delft ga rijden....
Nu gezien. Zelf dus ook niet goed opgeletSorry moet ik er ff bij zeggen natuurlijk Als je een kenteken invult, dan kun je onder dat vakje de juiste uitvoering kiezen. Je komt dan op een nieuwe pagina met drie tabjes, één ervan is "historie" en daar vind je die info over de diverse eigenaren.Wat kun je hier zien dan? Ik zie alleen een zogenaamde waardebepaling?Geinige site: http://www.zomoto.nl/SearchMyCar.aspx
Alleen deze eeuw zo'n beetje, kennelijk is het voor die tijd niet gedigitaliseerd, want bvb mijn van mijn eerste Mazda (bouwjaar 1990) ben ik zogenaamd de eerste eigenaar (van 1999 tot 2004). Verder kent-ie niet alles (mijn Alfa's staan er geen van beiden in). Maar als de auto erin staat is het wel geinig om te zien.
Als ik kijk naar de 156 en eigenaren. Dan is die vanaf 2004 in bezit van de huidige eigenaar (wij dus). Dit klopt niet, want wij hebben haar in 2012 gekocht.Nu gezien. Zelf dus ook niet goed opgeletSorry moet ik er ff bij zeggen natuurlijk Als je een kenteken invult, dan kun je onder dat vakje de juiste uitvoering kiezen. Je komt dan op een nieuwe pagina met drie tabjes, één ervan is "historie" en daar vind je die info over de diverse eigenaren.Wat kun je hier zien dan? Ik zie alleen een zogenaamde waardebepaling?
Alleen deze eeuw zo'n beetje, kennelijk is het voor die tijd niet gedigitaliseerd, want bvb mijn van mijn eerste Mazda (bouwjaar 1990) ben ik zogenaamd de eerste eigenaar (van 1999 tot 2004). Verder kent-ie niet alles (mijn Alfa's staan er geen van beiden in). Maar als de auto erin staat is het wel geinig om te zien.
Heeft mijn vermoedens bevestigd over onze JTD: 3e eigenaar (2x autobedrijf niet meegerekend.)
Helderziend?
Ha eindelijk....??Vanmiddag in Nunspeet.......
Ha eindelijk....??Vanmiddag in Nunspeet.......
Grtz,fRank
Dat lees ik al vaker (op een ander forum waar ook een topic loopt over deze site). Ik krijg de indruk dat ze op de een of andere manier de gegevens 1x hebben gedownload ofzo. Wordt wel geupdate met nieuwe auto's, maar bvb mijn in juli 2012 geïmporteerde GT staat er helemaal niet in.Als ik kijk naar de 156 en eigenaren. Dan is die vanaf 2004 in bezit van de huidige eigenaar (wij dus). Dit klopt niet, want wij hebben haar in 2012 gekocht.