
Link ??Ik heb gisteren de eerste officieel Nederlandse alfa romeo 4c gezien, deze stond bij het louwman museum in den haag, ik heb er een video van op youtube gezet, zoek op 'first alfa romeo 4c in nl' en laat me weten wat je ervan vind
Minpunten
+1Alfa ziet er qua foto's in de buitenlucht duidelijk beter uit als op beursvloer foto's. Maar die koplampen blijven lelijk en goedkoop. Had liever een soort Pagani Zonda style koplamp gezien. Dus 1 (of 2) lenzen met een zo klein mogelijke behuizing erom en knipperlichtje in de voorbumper en uiteraard zonder dagrij ledverlichting.
Ik denk, dat als je ze in kleur spuit het er al een stuk beter uit zou zien.Alfa ziet er qua foto's in de buitenlucht duidelijk beter uit als op beursvloer foto's. Maar die koplampen blijven lelijk en goedkoop. Had liever een soort Pagani Zonda style koplamp gezien. Dus 1 (of 2) lenzen met een zo klein mogelijke behuizing erom en knipperlichtje in de voorbumper en uiteraard zonder dagrij ledverlichting.
gewoon alleen vanachteren.Ben op zoek naar ruimte voor de kenteken plaat voor.
Zou ik ook een sticker mogen plakken ?
http://www.autoedizione.nl/alfa-romeo-4 ... re-oogjes/
Alfa Romeo 4C wordt ook leverbaar met andere ‘oogjes’
Onze redactie is net terug van een interessante rit op zoek naar de Alfa Romeo 4C via Essen en Milaan. In Duitsland koos men zoals gezegd uiteraard voor de goed bezochte Techno Classica beurs als ideaal podium ten overstaan van duizenden echte autoliefhebbers. De rode Launch Edition is al zeer indrukwekkend, maar volgens de mensen die we daar spraken zeker niet het enige wat we op 4C gebied zullen meemaken de komende jaren. Er komt namelijk voldoende keuze voor wie wat anders wil, of wie bijvoorbeeld toch een paar koplampen wil, die dichter in de buurt komen van die van de on 2011 getoonde concept.
Het designteam onder leiding van Marco Tencone, heeft dit bovendien in een interview elders bevestigd, en gaf aan dat deze eerste versie compleet gericht is op gewichtsbesparing en prestaties. Dit zal zelfs nog iets verder worden opgerekt door de bouw van een circuitversie, waar Alfa Romeo mogelijk ook de Europese circuits weer mee wil betreden, in de geest van de 33′s van weleer, waar de 4C duidelijk op is geïnspireerd. Aan de andere kant zal er ook wel degelijk een keuzeoptie komen voor wie van wat meer flair en luxe houdt. De 4C zal over niet al te lange tijd als open Targa komen en dus ook met een iets andere interieurafwerking en een nieuw soort koplampen leverbaar worden.
Wat zuidelijker in Milaan, troffen we nabij de internationale salon voor interieurdesign opnieuw deze volbloed sportwagen. Bij Magna Pars Suites, waar de zilvergrijze variant van de 4C te zien was vanaf afgelopen vrijdag, werden eigenlijk dezelfde geluiden gehoord. Alfa Romeo werkt aan een totale comeback en bouwt daarvoor alleen nog aan de juiste auto’s, aldus Federico Goretti van Alfa Romeo Italia. De auto werd dus op beide locaties in Europa, vol overtuiging opnieuw aan het publiek getoond, met een zeer duidelijk boodschap; Alfa Romeo komt terug. Alfa-dealers die eveneens een kijkje mochten nemen bij de 4C, zeggen dat er intern ook al het een en ander werd getoond van de toekomstige Giulia…