Vast op weg naar de 6C meeting, zodirect oa in Eindhoven.vandaag op de A12 bij arnhem een mooie oude bruine 6C 2500 superleggera achtig typo
zat op de uiterst linker baan en heb geen foto kunnen nemen voor ze afsloeg richting nijmegen de A50 op
mooi om zo'n bella in het wild tegen te komen
moet ik idd geweest zijnAlfachirurg?zwarte sud met gele koplampen op de a58, gokje ter hoogte van Bergen op Zoom ??
Grtz,fRank
Maastricht F. Romanusweg vanmiddag; GT1300 '69
en 159's tête-à-tête (als ik t goed zeg)
Die Brievenbus had ik niet eerder gezien, kwam en geen weer richting Borgharen of zo. Had een groen klavertje delta sticker op nummerplaat (mag niet van plisie). Die 159 stonden bij de kerk en ben de hele Rechtstraat afgelopen maar zag dit keer geen GTV. Moest in buurt zijn van Quatre Mori. Maar vorige keer wel je GTV gezien, strakke auto, precies goed. Iets verder dan jouw auto stond idd die nero 156 SW FL....met aanrijdingschade r.v.Maastricht F. Romanusweg vanmiddag; GT1300 '69
en 159's tête-à-tête (als ik t goed zeg)
Die rode Brievenbus komt uit Heerlen. Stond jaaaarenlang in de showroom van een autoverhuurbedrijf (Bastiaens? als ik me goed herinner) recvht tegenover het treinstation. Was al zo toen ik daar nog op de hogeschool zat (2002-2006)
Die zwarte 159's staan bij mij om de hoek. (ik woon onderaan andere kant van de Rechtstraat). mijn GTV niet zien staan? Stond ook in de buurt geparkeerd.