Dit betreft een zwarte spider 916 , ik denk TS... De berijder ervan heeft vandaag wat mij betreft de hoofdprijs gewonnen voor asociaal rijgedrag, een rijbewijsintrekking onder art. 5 waard. Zo'n moment dat je je even schaamt Alfa rijder te zijn...
Nota bene met een kind bij zich.
Ik reed aardig door richting Oirschot, op de A50 even na de afsplitsing van de A73.
Spider reed ook door, niets mis mee op zich. Moesten aansluiten, spider voor mij, achter een avolvo station wegens grote bestelbussen op de linkerbaan. Gaat ie van links naar rechts zwalken, riaw aan, of er ook groot
licht aan te pas kwam weet ik niet maar kan zo maar. Duikt uiteindelijk de rechterbaan op, een te klein gat om er rechts langs te gaan , wat op zich ook totaal onnodig was vanwege het langzame verkeer ervoor waar de volvorijder ook niets aan kon doen, en drukt hem gewoon door naar links...volvo rijder kon door best wel krachtig remmen aanrijding voorkomen. Nu heb ik het gemiddeld ook niet zo op volvo rijders waarvan een significant aantal niet in de spiegels kijkt en geen verkeersinzicht toont, maar dit sloeg van de kant van de spider nergens op...
Werkelijk waar nergens voor nodig, en ronduit gevaarlijk rijgedrag, gezin in de volvo en zelf een kind ernaast.
Enig besef dat het niet deugde had ie leek het achteraf wel, reed daarna ook niet door, ik denk loop op hem in en wil hem wel eens in de ogen kijken, maar oogkontakt werd bewust vermeden door de lafbek..
Moest het even kwijt...