is oplosbaar, storingen zitten vaak in aandrijfdeel, Berfelo heeft tegenwoordig ruilsysteem met nieuw inwendige met verbeteringen tov origineel.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Je begrijpt het heel goed. Voorkomen is beter dan genezenDa's beter dan genezen... of begrijp ik het nu weer niet?vaak storingen voorkomen bij de elektrische kap.
Bedankt voor je tip, maar ivm 2 linkerhanden qua auto's dus bewust gekozen voor een handmatige cap.is oplosbaar, storingen zitten vaak in aandrijfdeel, Berfelo heeft tegenwoordig ruilsysteem met nieuw inwendige met verbeteringen tov origineel.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Dan zou ik juist voor de electrische gekozen hebben....ivm 2 linkerhanden qua auto's dus bewust gekozen voor een handmatige cap.
Dank je! Heb ik vorige week gedaan, maar ik denk dat ze daar met vakantie zijn. Nog niet geactiveerd.Leuk hoor, welkom!
Tip: registreer je op het 916-forum, daar vind je veel praktische tips en nuttige info!
Precies dat dacht ik dus ook, dat geklooi met zo'n handmatige kap.Dan zou ik juist voor de electrische gekozen hebben....ivm 2 linkerhanden qua auto's dus bewust gekozen voor een handmatige cap.
Vraag ik me af hoor. Je moet eerst de auto uit stappen, je stoel naar voren klappen om bij de knoppen voor de ontgrendeling van de afdekkap te kunnen, die dan indrukken, de afdekkap omhoog doen, de (zware) cabriokap eruit trekken, de afdekkap weer sluiten, het dak aan de achterzijde vergrendelen in de gaten van de afdekkap, dan weer de auto instappen om de kap thv het voorraam te vergrendelen...Als je er handigheid in krijgt is een handbediende kap sneller of niet?
Zat ik ook aan te denken. Welke en wie.Misschien een leuk evenement op het komende SSAR. Een wedstrijdje welke kap het snelst is
Ik meen te hebben gelezen dat Anita een vrouw isVraag ik me af hoor. Je moet eerst de auto uit stappen, je stoel naar voren klappen om bij de knoppen voor de ontgrendeling van de afdekkap te kunnen, die dan indrukken, de afdekkap omhoog doen, de (zware) cabriokap eruit trekken, de afdekkap weer sluiten, het dak aan de achterzijde vergrendelen in de gaten van de afdekkap, dan weer de auto instappen om de kap thv het voorraam te vergrendelen...Als je er handigheid in krijgt is een handbediende kap sneller of niet?
Knappe jongen die dat allemaal in 15 à 20 seconden kan.
Dank je wel Jan! Gaat helemaal goed komen. Distributieriem ed wordt binnenkort gecontroleerd.Tjonge jonge, er wordt weer wat afgouwehoert . Wat moet Anita wel niet van ons denken?
Mooie Spider en veel plezier er mee. Laat de distibutie controleren en hou je oliepeil op max.
Jan.
Volgens mij doe jij er langer over om het zo uitgebreid te omschrijven als dat ik er over doe om de cap te openenVraag ik me af hoor. Je moet eerst de auto uit stappen stoel naar voren klappen om bij de knoppen voor de ontgrendeling van de afdekkap te kunnen, die dan indrukken, de afdekkap omhoog doen, de (zware) cabriokap eruit trekken, de afdekkap weer sluiten, het dak aan de achterzijde vergrendelen in de gaten van de afdekkap, dan weer de auto instappen om de kap thv het voorraam te vergrendelen...Als je er handigheid in krijgt is een handbediende kap sneller of niet?
Knappe jongen die dat allemaal in 15 à 20 seconden kan.