Heeft mij een oude autoverkoper geleerd..een pak koffie als geurvreter
die kende ik nog niet.
Zal vast goed werken
Ruikt echt erg fris.
Thom
Heeft mij een oude autoverkoper geleerd..een pak koffie als geurvreter
die kende ik nog niet.
Zal vast goed werken
ga ik lekker tegen de stroom in deze keer: nieuwe rubbers erinproppen en JUIST de winterlang potdicht laten staan zodat ze na de winter mooi sluitenKijk, daarom is zo´n forum echt prettig. Weet ik wat ik moet doen. Merendeel vorig jaar ook gedaan. Inclusief de octaanbooster. Die gebruik ik standaard. Rijd toch niet zoveel, dus in de serie baat het niet, dan schaadt het niet. Las elders nog goede tip om je rubbers te sparen. Namelijk door de deuren niet helemaal in het slot te drukken, maar half dicht.
bij jou is "vanochtend" ook later dan mijn "vanochtend"dat heb je nou je zo buitenaf woont... ik hoefde niet te krabben hoor. was 2 graden toen ik instapte vanochtendgadverdamme, en ik moest vanochtend ook alweer ijskrabben!
Bij mij was het vanmorgen om 5:30 uur 3 graden toen ik van huis vertrok.bij jou is "vanochtend" ook later dan mijn "vanochtend"dat heb je nou je zo buitenaf woont... ik hoefde niet te krabben hoor. was 2 graden toen ik instapte vanochtendgadverdamme, en ik moest vanochtend ook alweer ijskrabben!
Precies zo!Ehmmm, even ter voorkoming van misverstanden..... Die koffie doe je als je hem uit de stalling haalt... Niet als je hem er in zet!!!! Anders krijg je absoluut een leuke eigen biosfeer in je juul..... mixje van kofiie en relatief hoge luchtvochtigheid in een niet goed geventileerde ruimte.... En dat een paar maanden lang......Het resultaat daarvan is denk ik niet wat je voor ogen hebt....
...penicilline-kwekerij?...Ehmmm, even ter voorkoming van misverstanden..... Die koffie doe je als je hem uit de stalling haalt... Niet als je hem er in zet!!!! Anders krijg je absoluut een leuke eigen biosfeer in je juul..... mixje van kofiie en relatief hoge luchtvochtigheid in een niet goed geventileerde ruimte.... En dat een paar maanden lang......Het resultaat daarvan is denk ik niet wat je voor ogen hebt....