Zou ik toch voor de MV gaan. Leveltje hoger.Zeker geen slechte keuze , maar ik zie ze toch liever met een Duc als kloppend hart .
En zeker horen
Tjerry
Zou ik toch voor de MV gaan. Leveltje hoger.Zeker geen slechte keuze , maar ik zie ze toch liever met een Duc als kloppend hart .
En zeker horen
THE ITALIAN CAFE RACER'Smet dit weer buiten bloeit dit topic weer op... leuk - wordt het niet eens tijd voor een scarbforum 2-wieler-meet?
Fantastisch mooie motor, zou ik ook verkiezen boven een duc of MV.Ook een Italiaan
]
ik doe mee hoor wie nog meer?THE ITALIAN CAFE RACER'Smet dit weer buiten bloeit dit topic weer op... leuk - wordt het niet eens tijd voor een scarbforum 2-wieler-meet?
+1ik doe mee hoor wie nog meer?THE ITALIAN CAFE RACER'Smet dit weer buiten bloeit dit topic weer op... leuk - wordt het niet eens tijd voor een scarbforum 2-wieler-meet?
Als de datum schikt sluit ik ook wel aan!ik doe mee hoor wie nog meer?THE ITALIAN CAFE RACER'Smet dit weer buiten bloeit dit topic weer op... leuk - wordt het niet eens tijd voor een scarbforum 2-wieler-meet?
Hoog tijd om dat doek er eens af te halen dan!!
Mijn Moto Morini staat al 20jaar onder een doek
Goed idee!THE ITALIAN CAFE RACER'Smet dit weer buiten bloeit dit topic weer op... leuk - wordt het niet eens tijd voor een scarbforum 2-wieler-meet?
Ik weet niet of de motor nog rond draait , ik probeer eens om een foto te maken als ik er bij geraak.Hoog tijd om dat doek er eens af te halen dan!!
Mijn Moto Morini staat al 20jaar onder een doek