Stiekem zijn we natuurlijk nog veel benieuwder naar de automatico, want die kennen we nog niet (toch?)
Verder heeft Zaagauto natuurlijk gelijk: ombouwen naar handbak is in zekere zin zonde, want alle andere Alfetta's zijn ook al zo.
loonwerkers hier in de regio hebben als lijfspreuk: had t maar geen auto moeten wordenDat driften in de sneeuw zonde is van een schoonheid vind ik bullcrap,als het gaat sneeuwen pak ik net zo makkelijk mn 75 turbo om ff een rondje te gaan vegen.
Dat zijn ook de mensen van wie je graag een klassieker koopt... wetende dat er altijd goed voor gezorgd en zorgvuldig mee omgesprongen is...loonwerkers hier in de regio hebben als lijfspreuk: had t maar geen auto moeten worden
Dat zeg ik ook altijd. Kom zeg, het spul is niet van suiker.loonwerkers hier in de regio hebben als lijfspreuk: had t maar geen auto moeten wordenDat driften in de sneeuw zonde is van een schoonheid vind ik bullcrap,als het gaat sneeuwen pak ik net zo makkelijk mn 75 turbo om ff een rondje te gaan vegen.
Niet???.... Kom zeg, het spul is niet van suiker.
Het is veeeeeeel kwetsbaarder dan dat!Niet???.... Kom zeg, het spul is niet van suiker.
Grtz,fRank
Het lost in ieder geval sneller op....Het is veeeeeeel kwetsbaarder dan dat!Niet???.... Kom zeg, het spul is niet van suiker.
Grtz,fRank
....er is minder op te lossen.....Het lost in ieder geval sneller op....Het is veeeeeeel kwetsbaarder dan dat!Niet???
Grtz,fRank