Als ik hem nog eens zie, zal ik het hem vragenBij de Lauria's in Diegem ( bij Machelen ) komt een klant op onderhoud met ivoor kleurige spider .
Of hij het was weet ik niet ik zit in la bella Italia op dit moment
Hee was t deze? (inmiddels nog wat lager op de pootjes btw)Donderdag in de Nassaustraat in Axel een blauwe gt junior. Ik blokkeerde de wegversmalling met gele scania kolkenzuiger. De junior klonk erg lekker toen hij op trok
Die mag je ook wel eens bij ons op de oprit parkeren! Mooi!
Hee was t deze? (inmiddels nog wat lager op de pootjes btw)
Denk t wel he?
Je stond lelijk in de weg anders met dat grote ding!
Grtz,fRank
Spaghettspruitstut en een leeggebrande middendemper, that's all...Haha ja Frank, dat was hem. Zag er goed uit en klonk erg lekker toen je weg reed. Ik stond inderdaad erg in de weg hé, maar dat verzint ook alleen een ambtenaar, een kolk in een wegversmalling. Maar gelukkig is mijn vrachtwagen groot, geel en zwaar, dus meestal wachten de mensen wel.
Da's onze ouwe 33, leuk om te lezen dat Geert er nog steeds in rijdt!Eind van de middag op de Marathonloop in Eindhoven een zwarte 33 met rode voorbumper. Hoofd van de bestuurder kam net boven het stuur uit, kan niet anders dan Geert geweest zijn.
Ook in Eindhoven, op de A. Fokkerweg een zilveren 156 Berlina met S in het kenteken, even snel gegroet bij het voorbij rijden, maar of gezien was weet ik niet.
Altijd welkom
@ David, moeten idd nog steeds een keer jullie bouw komen bezichtigen...
Grtz,fRank
u was in rotjeknor, en u komt niet eens even een agnus genieten?Daarnet, plm 13.15u op de Brienenoord ri afslag Capelle, in tegenovergestelde richting een eveneens witte 159 sw Ti op donkergrijze velgen. Verder vandaag opvallend veel 156 serie1 gezien tijdens t ritje Alhier-Rotjeknor vv, zeker een stuk of 7 a 8, bijna allemaal donker van kleur.
Op de A58 op afslag A4 richting A'werpen liefkenshoektunnel nog een rollende chicane in de vorm van een azurro gabbiano 147 jtd 16v...@bestuurder met niet al te nozele blik en petje op: die bocht kan best wat vlotter dan 95km/h hoor...
Grtz,fRank