Naja, Is in principe wel even wat ingrijpender al kunnen we aan beiden niets veranderen.Nou...even géén WK nu op tv, krijg ik weer fijn alles te weten over tieners ontvoerd door Hamas, dagje ISIS en meteen er na Boko Haram. Lekker weer terug in het hier en nu
Absoluut. Zoals pochen dat je op de winnaar hebt gestemd. Om een paar maanden later te schelden dat ze alwéér iets nieuws hebben verzonnen om te kunnen belasten.Naja, Is in principe wel even wat ingrijpender al kunnen we aan beiden niets veranderen.Nou...even géén WK nu op tv, krijg ik weer fijn alles te weten over tieners ontvoerd door Hamas, dagje ISIS en meteen er na Boko Haram. Lekker weer terug in het hier en nu
Wat ik veel stuitender vind is de behoefte van mensen om bij "iets" te horen wat tot fanatisme kan leiden.
Wát een koning he.FORZA PIRLO!
Absoluut. Zoals pochen dat je op de winnaar hebt gestemd. Om een paar maanden later te schelden dat ze alwéér iets nieuws hebben verzonnen om te kunnen belasten.Naja, Is in principe wel even wat ingrijpender al kunnen we aan beiden niets veranderen.Nou...even géén WK nu op tv, krijg ik weer fijn alles te weten over tieners ontvoerd door Hamas, dagje ISIS en meteen er na Boko Haram. Lekker weer terug in het hier en nu
Wat ik veel stuitender vind is de behoefte van mensen om bij "iets" te horen wat tot fanatisme kan leiden.
Ik dacht al, wanneer komt dé opmerking!Absoluut. Zoals pochen dat je op de winnaar hebt gestemd. Om een paar maanden later te schelden dat ze alwéér iets nieuws hebben verzonnen om te kunnen belasten.Naja, Is in principe wel even wat ingrijpender al kunnen we aan beiden niets veranderen.
Spraken de alfaclub forum leden/bezoekers.........