De 1:18 versie? Die ben ik een paar keer tegengekomen tegen verschillende prijzen. Ziet er goed uit, als ik geen 2000 kan vinden ga ik daar eens op bieden.Ik heb een 1750GTV van AutoArt, niet goedkoop...
Laat ik die nou net gescoord hebben zondag op Zvoort. Mooi ding.Ik heb een 1750GTV van AutoArt, niet goedkoop...
Ik wrijf weleens met mijn vinger over de vloerbekleding en kijk naar de bougiekabels. Dan blaas ik het stof eraf en gaat hij terug de kast inLaat ik die nou net gescoord hebben zondag op Zvoort. Mooi ding.Ik heb een 1750GTV van AutoArt, niet goedkoop...
Dank, ze zijn er dus wel. Maar geen modellen waar je heel lang naar gaat kijken. Ik heb inmiddels spijt dat ik die 1750GTV niet heb meegenomen afgelopen weekend. Ik had niet voldoende cash geld bij me (omdat mijn twee zoons voorrang hadden bij het uitkiezen van een schaalmodel) en je er niet kon pinnen. Maar eens goed rondkijken tijdens de Historic GP komend weekend.In 1/43 zijn er wel een paar gemaakt, zij het naar huidige maatstaven zelfs voor 1/43 niet erg gedetailleerd.
http://www.alfaclub.eu/forum/viewtopic. ... start=3323
Dank, ik heb ze maar eens gemaild. Als ik iets hoor dan laat ik het weten.Ik heb ooit begrepen dat Autoart van plan was een 2000 gtv in 1:18 uit te brengen....