Voorlopig nog geen Alfa bezitter, wel in het verleden twee maal 145 TD en een maal 145 QV.
Met de QV zo veel problemen gehad dat ik besloot nooit geen alfa meer te kopen...

Maar vorige zondag toch de bestelbon getekend voor de nieuwe 4C Spider na een testrit met de coupé.
Zal wel wat geduld moeten hebben, de juiste prijs kennen ze nog niet levertermijn staat voorlopig op augustus 2017...
Maar dit kan en zal hopelijk nog veranderen.
In alle geval de testrit was overdonderend ! wat een Belle Machina ! de wegligging, geluid, acceleratie,... allemaal top
en wat me helemaal beviel was het comfort, had veel spartaanser verwacht maar zeer goede zetels en haalbaar veringcomfort, wel zonder de racing ophanging..., een groot verschil met bijvoorbeeld een lotus elise, normaal werd het een Porsche, maar die plannen liggen dus in de vuilbak

Het stuur zonder servo was ook top, zwaar (maar zeer doenbaar) om te parkeren maar o zo direct en communicatief eenmaal aan het rijden.
ALFA heeft werkelijk een top product in de markt gezet en ik hoop dat ze zeker op deze weg verder blijven gaan want dit beestje leunt volgens mij best aan tegen hun o zo rijke geschiedenis.
Nu nog wachten op de berline die ook achterwielaandrijving zou krijgen volgens de garage... dan zijn ze helemaal terug en zal mijn daily bmw rap vervangen worden.

groet uit Hasselt