Geweldig om te lezen dat de "oude garde" nog aanwezig is.
Ik en mijn vrouw hebben het echt geprobeerd, maar we konden geen passend model vinden. We willen de sportiviteit van een achterwiel aandrijver zoals de SZ, de mooie looks van de Brera, de luxe van een super uitgevoerde 164 en als het even kan een 6 cilinder V. Tjsa waar kom je dan uit.......
De Brera kwam idd het dichts bij, met vier wiel aandrijving en een V6. Maar het is een grote en zware wagen en ik vind het zo gek dat de achterbank nog minder ruimte heeft dan de GTV (916) van Karin.
Mijn dochter van 11 kan er niet lekker in zitten. Het zal wel te maken hebben met de ruimte die voor de 4-wiel aandrijving is gemaakt. De 1.8 Turbo met alleen voorwielaandrijving vond ik teveel een concessie. Wat ik ergerlijk vond bij de andere modellen was een (hoe zeg ik het netjes) achteruitgang in kwaliteitsbeleving.
De GTV van Karin heeft prachtige lederen stoelen, een mooi dashboard en stevige maar toch zachte deurgrepen.
De deurgreep van een Giulietta of Mito bestaat uit twee hard kunststof schalen. Bij de dealer in de showroom kneep ik in de deurgreep om de deur dicht te trekken. De schalen schoven open en het vel van mijn hand kwam ertussen. Dat deed zeer en ik keek er van op.
Bij de 4C mag dat plastic allemaal, die koop je voor de look, de carbon techniek en de sportiviteit.
Maar ik heb geen Beamer aangeschaft, geen Audi of VolksWagen.
Voor één keer dan een foto. Voor degene die niet tegen platte kevers kunnen, snel de handen voor de ogen.
![Afbeelding](http://i995.photobucket.com/albums/af74/harigeharry/Porsche/RoxyCarwash2.jpg)
Kleur is niet blauw maar basalt zwart.
Potjandikkeme, zal ik dan toch maar die kever inruilen voor een 4C?
Mijn vrouw heeft gekozen voor een wagen met een 2,5 liter V6 voorin, achterwiel aandrijving, volledig leer interieur, alles elektrisch, stoelverwarming en ventilatie. Verzin het maar en het zit erin. Maar zijn kon het niet voor elkaar krijgen om voor een Duitser te kiezen. Het is wel een wagen uit een AS mogendheid geworden (Niet Duitsland, niet Italië, dus...).
Maar één ding is zeker.... ik kom terug met een bom van een Alfa.