Kon zo snel niet vinden of er al over geneuzeld was in het forum, dus met het risico dat ik een oude koe uit de sloot haal; iemand de eerste race van de A1 Grand Prix op Brands Hatch gezien? Ik zat in ieder geval met m’n neus tegen het scherm. Eindelijk weer een rauwe actie met rappe bakken!
F1 is niet meer. De macht van sponsoren en invoering van wetgeving waar zelfs Nederland nog wat van kan leren, maken dat ik van trouwe fan geworden ben tot iemand die een F1 race toevallig tegen komt tijdens het zappen. Nog even en Bernie voert de carpoolstrook in... Is de jarenlange leiding door een saaie Duitser wellicht het probleem?
Het spektakel op Brands Hatch met de A1 karretjes deed oude tijden herleven. Close racing all the way en het betere gooi-en-smijt-werk is weer terug.
De lampen van de F1 springen op 9 oktober op groen in Japan. Das mooi. Dan kan Herr Schumacher de boel niet versaaien, als in zijn geboorteland op de zelfde dag de A1 boy’s weer een stukje ouderwets gaan scheuren op de Eurospeedway.....
Een aanrader!