Dit is een schaamteloze kopie van hetzelfde bericht op http://www.alfaromeo156club.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; maar ik wou me ook hier even voorstellen:
Zoals het hoort zal ik me eerst even voorstellen. Ik ben Robert, 27 jaar, en nu net een jaar klaar met mijn studie en met de eerste centjes gespaard van mijn eerste baan op zoek gegaan naar een auto. Ik kwam vele verstandige "duitse" keuzes tegen maar kon niet echt goed beslissen welke auto zou worden....
... tot ik deze Alfa Romeo 156 1.8 twin spark tegenkwam en ik was verkocht. Eerste auto, blijft toch spannend, en mijn directe omgeving raadde het met af. Maar ik heb hem toch gekocht, en ben er erg gelukkig mee. Hij rijdt super fijn en ben echt blij met mijn keuze.
De kosten voor het onderhoud zullen vanzelf wel komen, maar ik heb er graag voor over. Ik heb nog niet veel gesleuteld aan auto's, wel motors, maar ben wel redelijk technisch aangelegd. Dus wil toch proberen een deel van het onderhoud zelf te doen.

Er zijn nog wel dingen waar ik al mee wil beginnen:
- Aux kabel inbouwen
- De linker deur knakt bij open doen, ik denk de deurvanger, even kijken of ik deze zelf kan vervangen
Verder zag ik dat dit forum (ook) behoorlijk actief was! Dat is altijd een goed teken!
Lang verhaal kort: Helemaal verliefd op mijn eerste auto, mijn eerste Alfa.