lemans41
Newbie
Newbie

voorstellen

vr aug 19, 2016 14:12

al enige tijd kijk ik mee op dit forum. nu het project serieus gaat worden wil ik me even voorstellen, praat wat makkelijker.

mijn eerste Alfa was een 2ltr Alfetta, donkerblauw op LPG waar we enige tijd zeer plezierig in rond gereden hebben. door roest is de auto in '84 naar de sloop verdwenen, jammer want het reed ontzettend lekker. Daarna door de jaren heen betrouwbaar en goedkoop een aantal duitsers versleten maar goed het blijft trekken. In '98 een 105 unificato gekochten daar paar jaar woon/werk mee gereden. Ook de dienstreizen naar Zuid-Duitsland in de winter, aparte en mooie ervaring. het duurt even voordat het blok van -20 grd C op werktemperatuur is en nog langer voordat de kachel het doet. Door verandering van baan een lease-bak gekregen en de alfa in de schuur gestald, om ooit eens op te knappen.

daar heeft ze 12 jaar gestaan maar in 2012 was het dan zover, alles eruit gedemonteerd, gestraald, gelast en gespoten. En sinds kort staat ze weer thuis in de garage op een rolframe. (jawel, alles bij elkaar is er zo'n 4 jaar aan gewerkt). En het opbouwen van de auto kan beginnen.

In de sub projecten heb ik een topic geopend voor alle vragen en aanbevelingen.

groet Lemans

andere italiaanse hobbies zijn en Moto Guzzi Lemans II uit '84 en een rode duc 888 uit '94

Terug naar “Het Forum Café”