Alfisti Salutem,
Sinds gisteren heb ik mijn wagenpark uitgebreid met wederom een Alfa. Dit keer een wat modernere, een 156 uit 1998. Ooit de fabriek uitgerold met een bescheiden tweeëneenhalve liter V6 en zwarte carrosserie. Bijna twee decennia en een flinke berg centen later is het een 3.0 24V met GTA aspiraties geworden in de kleur Rosso competizione. Zelfs zit er een compleet GTA interieur in. Ik heb de eerste 400km er inmiddels op zitten als nieuwe eigenaar en ik kan alleen maar melden dat ik erg onder de indruk ben geraakt van het vermogen van deze auto. Er zijn nog wel een paar zaken die ik ga veranderen zoals de zwarte achterlichten en misschien een setje velgen in een iets bescheidener formaat. Dus als er nog iemand een setje originele GTA wielen heeft liggen met goede banden, dan hou ik mij van harte aanbevolen.
Helaas betekent de aanschaf van deze wagen wel het einde van het tijdperk-145 voor mij. De rooie QV gaat dus binnenkort alsnog weer in de verkoop. Maar alsnog voelt het goed om jullie op de hoogte te stellen van mijn nieuwste aanwinst.
Groeten van Kim