Benna was wakker zag ikIk ga Benna ook eens wakker schudden. Ik ben er bij zondag. Zin in!
Benna was wakker zag ikIk ga Benna ook eens wakker schudden. Ik ben er bij zondag. Zin in!
Was je daarom zo snel weer wegjammer dat er geen onderdelen waren van modellen na 1994
zo wat ik zag was bijna alles van dat hele oude spul
hopelijk volgend jaar beter
Store door de pekel. Was de enige Juul, voor de rest allemaal spul van na 1994... behalve dan die dappere 75 die naast mij stond....Benna was wakker zag ikIk ga Benna ook eens wakker schudden. Ik ben er bij zondag. Zin in!
Stoer door de pekel. Was de enige Juul, voor de rest allemaal spul van na 1994... behalve dan die dappere 75 die naast mij stond....Benna was wakker zag ikIk ga Benna ook eens wakker schudden. Ik ben er bij zondag. Zin in!
He Thijs, ik heb je blijkbaar gemist. Was je met de spider?jammer dat er geen onderdelen waren van modellen na 1994
En te laat gearriveerd , want er stond tot 11:00 een bertje en daarnaast een prachtige GTV6!Ben je (te) vroeg weggegaan. Toen ik aankwam stonden er nog twee andere Sudjes voor de deur
dat ook. praktisch geen onderdelen voor een 33 of een 916.Was je daarom zo snel weer wegjammer dat er geen onderdelen waren van modellen na 1994
ik denk dat ik er tussen 10:30 tot 11 ben geweest
He Thijs, ik heb je blijkbaar gemist. Was je met de spider?
Wij waren erg vroeg (10:00) en dus ook weer vroeg weg.
grtz.
Stoer door de pekel. Was de enige Juul, voor de rest allemaal spul van na 1994... behalve dan die dappere 75 die naast mij stond....Benna was wakker zag ikIk ga Benna ook eens wakker schudden. Ik ben er bij zondag. Zin in!