.Te veel om op te noemen afgelopen zaterdag op concours d'elegance
Alfa's 155 zijn in NL alleen geleverd in de periode dat er kentekens met sidecode 5 werden afgegeven (twee letters-twee letters-twee cijfers). De 155 waar het hierom gaat heeft een kenteken met sidecode 7 (twee cijfers-drie letters- één cijfer) voor personenauto's pas vanaf 2008 afgegeven volgens mij, en daarom gok ik dat de 155 geïmporteerd ispressies het kenteken in groepje van 2-3-1 karakters. in plaats van het oude 2-2-2.
Duidelijk, heb zelf ook een importkenteken maar dan wel nog op 2-2-2 . Alleen dan beginnend met 2 cijfers ipv. de 2 letters die in '91 nog vooraan stonden.Alfa's 155 zijn in NL alleen geleverd in de periode dat er kentekens met sidecode 5 werden afgegeven (twee letters-twee letters-twee cijfers). De 155 waar het hierom gaat heeft een kenteken met sidecode 7 (twee cijfers-drie letters- één cijfer) voor personenauto's pas vanaf 2008 afgegeven volgens mij, en daarom gok ik dat de 155 geïmporteerd ispressies het kenteken in groepje van 2-3-1 karakters. in plaats van het oude 2-2-2.
Alles vanaf sidecode 5 waar de combinatie niet klopt met de tijd waarin de auto werd geproduceerd is in principe import. Enige uitzondering zijn auto's die hetzij bij de fabrikant zelf of een importeur zijn blijven staan, maar die kan je op ongeveer één hand tellen. Tot en met sidecode 4 valt dit niet echt te zeggen omdat het toen gebruikelijk was dat je een compleet nieuw kenteken kreeg wanneer deel 3 kwijt was. Daar hebben we tegenwoordig de volgnummertjes voor (bestaat er ondertussen al iemand met 10 of hoger - hoe ziet dat eruit op de plaat?).Alfa's 155 zijn in NL alleen geleverd in de periode dat er kentekens met sidecode 5 werden afgegeven (twee letters-twee letters-twee cijfers). De 155 waar het hierom gaat heeft een kenteken met sidecode 7 (twee cijfers-drie letters- één cijfer) voor personenauto's pas vanaf 2008 afgegeven volgens mij, en daarom gok ik dat de 155 geïmporteerd ispressies het kenteken in groepje van 2-3-1 karakters. in plaats van het oude 2-2-2.
Duidelijk, heb zelf ook een importkenteken maar dan wel nog op 2-2-2 . Alleen dan beginnend met 2 cijfers ipv. de 2 letters die in '91 nog vooraan stonden.Alfa's 155 zijn in NL alleen geleverd in de periode dat er kentekens met sidecode 5 werden afgegeven (twee letters-twee letters-twee cijfers). De 155 waar het hierom gaat heeft een kenteken met sidecode 7 (twee cijfers-drie letters- één cijfer) voor personenauto's pas vanaf 2008 afgegeven volgens mij, en daarom gok ik dat de 155 geïmporteerd ispressies het kenteken in groepje van 2-3-1 karakters. in plaats van het oude 2-2-2.
Dacht in een eerdere post zelf gespot te zijn, moest even hard terug beredeneren dat het toch iemand anders geweest was.
Importkenteken: Check, scherp dat je het zag.
Groen: Check
33 type 3: Semi-Check, maar ok ik heb de puntneus. In een regio waar ik nog wel eens rond rij, op een dag dat ik uit een nachtdienst kwam en rond de tijd van de spot nog in m'n nest lag te ronken. Dus toch iemand anders geweest