![Afbeelding](https://rmsothebys-cache.azureedge.net/2/b/0/3/d/7/2b03d702a9dee202071b0e2a474e0c660fc59eeb.jpg)
En daar zijn de replica's weer goed voorEcht benieuwd hoeveel rek in nog in die bubbel zit.
Helaas betekent het wel dat je de leuke exemplaren nooit meer op straat tegen gaat komen.
Dat klopt, maar dat geld zelfs voor een "gewoon" supertje of alfetta.Echt benieuwd hoeveel rek in nog in die bubbel zit.
Helaas betekent het wel dat je de leuke exemplaren nooit meer op straat tegen gaat komen.
Ik zie ze dagelijks staan.... oh wacht dat bedoel je denk ik nietDat klopt, maar dat geld zelfs voor een "gewoon" supertje of alfetta.Echt benieuwd hoeveel rek in nog in die bubbel zit.
Je ziet ze überhaupt weinig in het wild.
Haha nee inderdaad. Vroeger reden mijn ouders dagelijks met een giulia, toen kwamen we geregeld wel eens wat tegen.Ik zie ze dagelijks staan.... oh wacht dat bedoel je denk ik nietDat klopt, maar dat geld zelfs voor een "gewoon" supertje of alfetta.Echt benieuwd hoeveel rek in nog in die bubbel zit.
Je ziet ze überhaupt weinig in het wild.![]()