Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik ook donateur/lid van SCARB, dus ik dacht laat ik mezelf even voorstellen.
Ik ben Metin Erkmenis uit Den Haag en ik ben 20 jaar. Ik ben inmiddels bijna 2 jaar in het bezit van mijn eerste auto: een Alfa Romeo 147 1.6 uit 2001. De aankoop van de auto was eigenlijk vrij impulsief. Een goede vriend van me vroeg op een dag of ik zijn auto wilde kopen en ik dacht "ja, waarom ook niet?". Ik was al wel een beetje op zoek naar een eerste auto, maar het was nog nooit in me op gekomen om een Alfa Romeo te kopen. Het was toen meer bedoeld als een goedkope, tijdelijk, eerste auto, maar dit is al vrij gauw uit de hand gelopen qua tijd en geld dat ik in de auto gestoken heb (geen moment spijt van gehad trouwens). Toen ik hem kocht stond er ongeveer 216.000 kilometer op de teller en nou staat er iets meer dan 236.000 kilometer op. Tot nu toe veel leuke (en soms wat minder leuke ) dingen meegemaakt met de auto.
Ik rij voor mijn werk (chauffeur autotransporten) veel verschillende auto's, maar ik vind de 147 nog steeds de leukste auto waar ik ooit in gereden heb.
Ik heb er inmiddels een set 17 inch Selespeed velgen onder zitten (toen ik hem kocht zaten er 15 inch velgen onder) met 4 nieuwe Vredestein Sportrac Satin banden. Ook heb ik er met diezelfde vriend waar ik hem van gekocht heb een nieuwe set GTA-look koplampen van TYC en een set leren stoelen (standaard geleverd met stoffen bekleding) ingezet. Binnenkort komt er een nieuw setje Eibach veren en Bilstein B6 dempers onder . Qua plaatwerk is het geen nieuwe meer, maar technisch gezien is hij prima (en haast geen spoor van roest te bekennen) en ik ben voorlopig nog niet van plan om hem weg te doen, want ik ben erg tevreden met m'n parel.
Hieronder een paar foto's van de auto.