Ik heb onlangs het tegenovergestelde gedaan, oude tank opengemaakt om terug te plaatsen, maar zag er nog boven verwachting goed uit.Net een nieuwe tank gekocht omdat ik naar carburateurs ga en er een injectietank in lag die ik niet meer vertrouw kwa roest.
Weer wat geleerdDie uitstekende tapeinden zijn voor de stuurbekrachtiging te monteren
Die zitten ook op vele 116 series. Maar dan zijn het echt tapeinden, dit zijn eigenlijk gaten met draad en een bout erinWeer wat geleerd
Openmaken lukt mij ook wel... maar hoe maak je hem dicht dan? Of heb je door de inspectiegaten gekeken?Ik heb onlangs het tegenovergestelde gedaan, oude tank opengemaakt om terug te plaatsen, maar zag er nog boven verwachting goed uit.
Klopt, ik heb een AH alu racetank, in de oude halve tank komt de nieuwe brandstofpomp, filter,drukregelaar en ruitensproeierreservoir.Ik neem aan dat je deze tank als "bagageruimte" benut en een andere tank boven de achteras inbouwt dan?
Klopt, bij mijn Bert (Tipo 105.21), zitten die er nog op (airco is verwijderd). Airco was een van opties voor een Europese 2000 GTV zonder Iniezione zoals voor de Amerikaanse markt (Tipo 115.01). Je hebt dan ook een apart kastje onder het dashboard met o.a. extra ventilatieroosters en een drietraps bediening voor de blower.die tapeinden vooraan de kop zijn oorspronkelijk bedoeld voor de airco. tenminste, volgens mij zat dat net zo.