Bij mij op de parkeerplaats staat al jaren een 166 in de kleur Blu Odissea 472/B.
Het zou de mijne kunnen zijn.
sInmiddels nog een paar keer tegengekomen, kenteken heeft HB in het midden, uit mei 2001, dus zeker te oudJa, de allereerst geleverde GTA's hebben een kenteken dat begint met een J.Vanmiddag een dikke rode 156 in Nibbixwoud. Maar geen GTA volgens mij, de eerste letter van het kenteken was een H, dus 2001 of heel misschien vroeg in 2002, dat is te oud, toch?Blijkt een 2.5 V6 te zijn, ook leuk
![]()
Dat vraagt om een foto.Volgens mij was dit een andere, eentje met een wat smaakgevoelige bodykit.
Een inmiddels zeldzame spot vanuit een nog zeldzamere 33!Afgelopen zondag (4-4) een rode 33 SW gespot op de A1 richting Apeldoorn
Na heen en weer gezwaaid te hebben vanuit mijn QV moesten wij de afrit nemen.
Ik vond die SW zo bekend; dat had ik me goed herinnerd. Hij staat hier te koop op AutoScout24
Toch wel leuk om op mijn eerste langere rit in de 33 een mede 33 tegen te komen![]()
1500 euro bijna gratis.Een inmiddels zeldzame spot vanuit een nog zeldzamere 33!Afgelopen zondag (4-4) een rode 33 SW gespot op de A1 richting Apeldoorn
Na heen en weer gezwaaid te hebben vanuit mijn QV moesten wij de afrit nemen.
Ik vond die SW zo bekend; dat had ik me goed herinnerd. Hij staat hier te koop op AutoScout24
Toch wel leuk om op mijn eerste langere rit in de 33 een mede 33 tegen te komen![]()