Volgens mij is Sanne een "schildpad". Das geen lapjeskatLapjes poezen blijven leuk...........Heb er een zwak voor..
Is inderdaad een "schildpad" (tortoise shell). Het is niet wetenschappelijk vastgesteld, maar van schildpadden wordt verondersteld dat ze een meer uitgesproken karakter hebben dan gemiddeld. In het geval van Sanne lijkt dat wel te kloppen, het is soms meer een hond dan een kat. Of een aap...Volgens mij is Sanne een "schildpad". Das geen lapjeskatLapjes poezen blijven leuk...........Heb er een zwak voor..
Een schildpad heeft 2 kleuren. zwart en rossig, een lapjeskat heeft er 3 of meer waarvan wit meestal de basiskleur is.
Mijn vriendin heeft ook een Schildpadje, Cleo genaamd en dat is ook nogal een portretIs inderdaad een "schildpad" (tortoise shell). Het is niet wetenschappelijk vastgesteld, maar van schildpadden wordt verondersteld dat ze een meer uitgesproken karakter hebben dan gemiddeld. In het geval van Sanne lijkt dat wel te kloppen, het is soms meer een hond dan een kat. Of een aap...Volgens mij is Sanne een "schildpad". Das geen lapjeskatLapjes poezen blijven leuk...........Heb er een zwak voor..
Een schildpad heeft 2 kleuren. zwart en rossig, een lapjeskat heeft er 3 of meer waarvan wit meestal de basiskleur is.
Dat zijn zeepaddo's. Dat verklaart die vreemde blik in die oogjes...na een wilde achtervolging hebben ze een zeester gevangen
Aan het werk?? Oren plat en een wazige wolk boven z'n kop...... Volgens mij heeftie net besloten dat hij er geen been in zietDe expert aan het werk.