Had Bertje gele kenteken platen?Gisteren een licht groen metallic 2 liter Bertje op het Minervaplein en vandaag met de Spider samen met een witte Juul langs de RAI gescheurd.
Hoi Sebastian,Vanmiddag bij Andel een brons metallic spider coda tronca. Ik denk een S2. Leuk ding!
Men mij vaag te herinneren dat dat het geval was. Wat opvallend was, waren de dorpels. Die leken niet helemaal te kloppen. Weinig kromming naar onder.Had Bertje gele kenteken platen?Gisteren een licht groen metallic 2 liter Bertje op het Minervaplein en vandaag met de Spider samen met een witte Juul langs de RAI gescheurd.
Heb je de foto voor mij ook in groter formaat?Gisteren in Veen deze rode Alfetta die ik tegenkwam tijdens mijn rondje op de fiets van Goos aldaar..
Op de weg terug op de A59 richting Zeeland kwam ik om 15.30 uur een rode Spider III tegen t.h.v. Waalwijk en bij Hooipolder haalde ik een zwarte 155 widebody met zwarte velgen in. Die zag er liefhebberig uit. Ik was met de zwarte 75 TS.
groetz, wims
Vandaag stond hij er ineens niet meer, vorige week nog wel. Uit de winterslaap.Deze 33 staat al een paar maanden onder het postsorteercentrum in Rotterdam geparkeerd.