Yep... koper hoeft allleen de aandrijflijn te hebben, dus de rest verdwijnt hier in het magazijn. Zonde, maar het is niet anders. Aan de andere kant: deze roest had ik niet graag doorverkochtIs dat die grijsgroene btw??????
Snap ik....... deze roest had ik niet graag doorverkochtIs dat die grijsgroene btw??????
Ruitschade? => het gereedschap van de glaszetter..... het eerste, waar ik aan zou denken.ding heeft zover ik weet never schade gehad wat deze ellende had kunnen veroorzaken... Rare plek iig.
Dat zou inderdaad nog een mogelijkheid kunnen zijn Sander.Ruitschade? => het gereedschap van de glaszetter..... het eerste, waar ik aan zou denken.ding heeft zover ik weet never schade gehad wat deze ellende had kunnen veroorzaken... Rare plek iig.
Daar is ie medio 1990 ook aangeschaft dus dan zou het idd een aardige periode zijn...Op de ruit in kwestie zat ook nog een oeroude SvL sticker, dus die zat er al even in. Dan zou het dus 15 tot 20 jaar hebben zitten rotten onder die kunststof plaat daar. Ja, dan kan het zo ver komen
Je kunt hier altijd een handvol roest op komen halen hoor, ik borstel wel wat los van een sloperHeel vrevelend, maar mijn 164 Q4 heeft helemaal geen roest!
De zagato's trouwens ook niet!
Nee , dank je.Je kunt hier altijd een handvol roest op komen halen hoor, ik borstel wel wat los van een sloperHeel vrevelend, maar mijn 164 Q4 heeft helemaal geen roest!
De zagato's trouwens ook niet!