Ik verdenk een zekere gebruiker van dit forum, die regelmatig auto's ter verkoop aanbiedt, ervan de "eigenaar" van deze advertentie te zijn....iniedergeval geen fotorolletjes.......................verbruikt wel wat veel...

Ik verdenk een zekere gebruiker van dit forum, die regelmatig auto's ter verkoop aanbiedt, ervan de "eigenaar" van deze advertentie te zijn....iniedergeval geen fotorolletjes.......................verbruikt wel wat veel...
Deze is niet alfagerelateerd maar kon het niet laten
http://www.kapaza.be/Autos/Mini/1048997 ... per_S.html
Lang leve babelfish...Deze is niet alfagerelateerd maar kon het niet laten
http://www.kapaza.be/Autos/Mini/1048997 ... per_S.html![]()
![]()
, die tekst
![]()
![]()
't Ja, maar de wagen ZOU te koop staan in Oost Vlaanderen ??Lang leve babelfish...Deze is niet alfagerelateerd maar kon het niet laten
http://www.kapaza.be/Autos/Mini/1048997 ... per_S.html![]()
![]()
, die tekst
![]()
![]()
ik denk dat zaag bedoeld fabelisch......................'t Ja, maar de wagen ZOU te koop staan in Oost Vlaanderen ??Lang leve babelfish...![]()
![]()
, die tekst
![]()
![]()
En voor die prijs, zal wel weer FAKE zijn.
ik denk dat zaag bedoeld fabelisch......................'t Ja, maar de wagen ZOU te koop staan in Oost Vlaanderen ??Lang leve babelfish...
En voor die prijs, zal wel weer FAKE zijn.
en wat zegt dit over oost vlaanderen..................
Onze koning is toch ook van oost vlaanderen.....................
heb je zijn speech gehoord is dit nu fabelisch of babelfisch![]()
Ik ken het verhaal met Engeland. Een vriend van me had zijn auto te koop gezet en zijn hele advertentie, tekst en foto letterlijk gekopieerd, was onder zijn naam maar met ander e-mail adres een dag later gewoon weer op marktplaats gezet. We hebben nog geprobeerd om de lui die hem gezet hadden face-to-face te ontmoeten of in ieder geval een telefoonnummer los te krijgen maar dat is helaas niet gelukt. Het zou je maar gebeuren dat iemand er op reageert, geld kwijt raakt en op basis van het nummerbord op de advertentiefoto aangifte gaat doen bij de politie...als je een mini zoekt, lekker door zoeken, als je hierop antwoord krijg je het volgende:
auto staat in spanje, moet hem opsturen en kost 200 euro, je moet de helft betalen en dan kan je 5 dagen proef rijden... (maar natuurlijk.....)
je bent gewoon je 100 euro kwijt, maar je bent ook zoooooooooo dom als je hierin trapt!!![]()
(ben een beetje aan het zoeken naar een R1's, kom dus geregeld dit soort idioten tegen....)
en de R1:Ik heb een paar foto's van de bike bijgedaan.
Deze bike is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in Spanje met de bike, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de bike naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de bike te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze bike is 2.800 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 2.900 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in english, because I don't know to write dutch. Only my wife write dutch and she will leave the country tomorrow
Regards
Ik heb een paar foto's van de bike bijgedaan.
Deze bike is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in Engeland met de bike, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de bike naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de bike te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze bike is 2.500 euro, en de verzendkosten zijn 200 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 2.600 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in english, because I don't know to write dutch. Only my wife write dutch and she will leave the country tomorrow
Kind Regards,
Fernando
Hmmm, en toch twijfel ik of ik wel of niet zal bieden.Ik verdenk u hr zaagmans van een strakke gedachtengang
![]()
Deze is niet alfagerelateerd maar kon het niet laten
http://www.kapaza.be/Autos/Mini/1048997 ... per_S.html
Onze koning van Oost-Vlaanderen ???en wat zegt dit over oost vlaanderen..................
Onze koning is toch ook van oost vlaanderen.....................
Je moet VW kennen omdat te begrijpen: als je over een hobbel rijdt dan springt de binnenspiegel op half elf... niks bijzonders dus, net zoals het hele merk...Een hele leuke oude advertentie van VW Golf, paginagroot in diverse dagbladen; Met vanbuiten uit verstelbare binnenspiegel
Dat staat er helaas niet bij in de kleine lettertjes onder de advertentieniks bijzonders dus, net zoals het hele merk...