Ik vond het best genietbaar :
Het lijkt er almaar meer op dat degenen die lief zijn voor hun bandjes de bovenhand gaan halen ;
Dat is goed nieuws voor Button, Massa, Perez en slecht nieuws voor Hamilton en in mindere mate Alonso . Voor de MGP is dat slecht nieuws want die vreten banden voor de Saubers is het dan weer goed nieuws en ook voor... Ferrari :
Alonso heeft weliswaar z'n start verknoeid én z'n eigen race en die van Hamilton, maar de softs hielden het wel lang vol meer nog bij Massa die langer en sneller dan Alonso op z'n 1e shift weg was tot ze "massa's"
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
tijd verspeelden met 'n defecte wielmoersleutel LV . Zonder dat waren Massa & Alonso 3 & 4 geweest . Op de hards kreeg Massa zelfs niet voldoende temperatuur in z'n bandjes waar Alonso beter in slaagde (die smijt wat meer...) maar die is bijgevolg dus ook sletiger aan de banden .
Hamilton is zo bandenvretend dat hij op't laatst met een stel halfverbruikte hards weer de baan opmoest .
Renaults doen het ook prima wat bandenslijtage betreft, Heidfeld heeft laten zien dat hij met werkende KERS toch Petrov te snel af is en door z'n zuivere rijstijl meer rendement uit de bandjes haalt .
Als RedBull z'n KERS in orde krijgt (Vettel werkte in't begin nog, Webber helemaal niet waardoor hij in de start overrompeld werd en nadien inhalen lastig werd) gaat de kloof naar McLaren groter zijn en naar de rest al helemaal groot hoewel Ferrari's Racepace op niveau McLaren is .
In China zie ik niemand aan RedBull tornen tenzij hun KERS nog niet optimaal werkt .
Mijn prono voor China als't daar warm is (hoe zit het seizoen daar ?) :
Webber-Vettel-Massa-Button-Alonso-Heidfeld-Hamilton-Perez-Rosberg-Petrov-Koba-Schumi
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .