Ach, het aantal deelnemers aan de discussie bepaald het aantal meningen
De nuance zit hem dan in de fans of het onderwerp.....
Daar was vroeger de A1 Grand Prix voor opgezet.Wie er de beste is zul je nooit weten aangezien ze in verschillend materiaal reden/rijden.
Alle auto's in de A1 Grand Prix waren identiek, waardoor de afstelling en de feedback van de coureur cruciaal waren.
ook niet helemaal waar, testbudget was verschillendDaar was vroeger de A1 Grand Prix voor opgezet.Wie er de beste is zul je nooit weten aangezien ze in verschillend materiaal reden/rijden.
Alle auto's in de A1 Grand Prix waren identiek, waardoor de afstelling en de feedback van de coureur cruciaal waren.
Dan is de auto nog wel hetzelfde!ook niet helemaal waar, testbudget was verschillendDaar was vroeger de A1 Grand Prix voor opgezet.Wie er de beste is zul je nooit weten aangezien ze in verschillend materiaal reden/rijden.
Alle auto's in de A1 Grand Prix waren identiek, waardoor de afstelling en de feedback van de coureur cruciaal waren.
Denk dat dit wel een aardig beeld geeft, al zijn degenen die op de kart hun autosportcarrière begonnen zijn daar beslist voordeel bij hebben en speelt het lichaamsgewicht op een kart een grotere rol dan in de F1.Wie er de beste is zul je nooit weten aangezien ze in verschillend materiaal reden/rijden. De enige mogelijkheid om dat te achterhalen is bijvoorbeeld al die mannen 20 ronden in één en de zelfde F1 auto te laten rijden (en dan wel een auto waar geen van hun normaal ook in rijdt natuurlijk) met exact hetzelfde gewicht.
Geeft een redelijk beeld maar niet effectief genoeg, er werd daar ook al weer gesjoemeld met de karts! Was wel altijd een gaaf evenement. Echt, de enige manier is om rijders in dezelfde auto te laten rijden (met exact hetzelfde gewicht en afstelling), dan zijn er absoluut geen discussies en excuses meer mogelijkDenk dat dit wel een aardig beeld geeft, al zijn degenen die op de kart hun autosportcarrière begonnen zijn daar beslist voordeel bij hebben en speelt het lichaamsgewicht op een kart een grotere rol dan in de F1.Wie er de beste is zul je nooit weten aangezien ze in verschillend materiaal reden/rijden. De enige mogelijkheid om dat te achterhalen is bijvoorbeeld al die mannen 20 ronden in één en de zelfde F1 auto te laten rijden (en dan wel een auto waar geen van hun normaal ook in rijdt natuurlijk) met exact hetzelfde gewicht.
Tuurlijk wel: "mijn voorganger heeft de versnellingsbak vernacheld", "de buitenlucht was kouder", "het asfalt was warmer", etc.Echt, de enige manier is om rijders in dezelfde auto te laten rijden (met exact hetzelfde gewicht en afstelling), dan zijn er absoluut geen discussies en excuses meer mogelijk
dat is dan toch ook niet eerlijkDat is leergeld wat men over heeft voor een coureur, de auto veranderd er niet door.
Verklaar je nader!?
en bij karten is meer gewicht niet altijd een nadeel
Tuurlijk wel: "mijn voorganger heeft de versnellingsbak vernacheld", "de buitenlucht was kouder", "het asfalt was warmer", etc.Echt, de enige manier is om rijders in dezelfde auto te laten rijden (met exact hetzelfde gewicht en afstelling), dan zijn er absoluut geen discussies en excuses meer mogelijk
Hm, jammer dat in Bercy ook al aan het materiaal geklooid werd. Ik dacht dat de organisatie dat goed voor elkaar zou hebben.
dat is dan toch ook niet eerlijkDat is leergeld wat men over heeft voor een coureur, de auto veranderd er niet door.
de een mag 1000uur oefenen en de ander stapt koud in een wagen
en bij karten is meer gewicht niet altijd een nadeel