Inderdaad wouter gewoon een Zender set volgens mij.Met vergroomt stuur, floppy neqschot en echt silveren emblemen op het spoiler gevrodt?
Dat zijn aerodynamische noodzakelijkheden! Function before form!Inderdaad wouter gewoon een Zender set volgens mij.Met vergroomt stuur, floppy neqschot en echt silveren emblemen op het spoiler gevrodt?
Lekker zo'n windstopper kan ik je melden, emblemen lijken mij gewoon origineel Alfa (zij het van een ander type, dat wel) En zo'n stuurtje, ach er zijn aanpassingen aan een auto die minder makkelijk terug te draaien zijn (zoals het op de kofferbak vastboren van Spider3 spoilers bij een giulia bijvoorbeeld... )
Grtz,fRank
Met een beetje tuf blijven ze niet plakken met a die g-krachten...T viel me pas op dat ie er voor t echie opgeboord zat toen ik de foto's van de nwe eigenaar bekeek.
Grtz,fRank
Op zo'n soort veld stond ik ook tijdens de luchtmachtdagen. Iemand die wat langer bleef plakken?Zomaar ergens op een grasveld, is vast van een liefhebber die bang voor beschadigingen aan z'n bello door openslaande portieren. (iemand van hier?)
En ik vorig jaar tijdens het youngtimerevent in Ulft, dittoOp zo'n soort veld stond ik ook tijdens de luchtmachtdagen. Iemand die wat langer bleef plakken?Zomaar ergens op een grasveld, is vast van een liefhebber die bang voor beschadigingen aan z'n bello door openslaande portieren. (iemand van hier?)
Misschien wel, maar deze foto is 's ochtends rond 07.00 uur gemaakt.En ik vorig jaar tijdens het youngtimerevent in Ulft, dittoOp zo'n soort veld stond ik ook tijdens de luchtmachtdagen. Iemand die wat langer bleef plakken?Zomaar ergens op een grasveld, is vast van een liefhebber die bang voor beschadigingen aan z'n bello door openslaande portieren. (iemand van hier?)
Vandaag van havelte naar ''meppel'' een 33 gespot met een AGIP sticker achter op de kont
De gene ging de snelweg op ( A28 ), en ik ging via de kalkhovens
Kon helaas niet makkelijk meer naar links om er achter aan te rijden door die vervelende amerikaan, die tegens volgens mij ook flink zat te kleven.