![Afbeelding](http://i59.tinypic.com/2zh31ap.jpg)
Komt natuurlijk voor spare parts, een reflectorbalk bijvoorbeeld....Amerikaanse 75 op de ring van Amsterdam vanmiddag, nog gezwaaid vanuit de 33
De Alfetta 1e serie van Elmer! (forumnaam: Alfetta-Amsterdam) Gave auto hoor.Vanmorgen, westerwatering, zaandam.
Een prugna alfetta.
Aso69 wellicht?Gisteren op randweg Eindhoven in zuidelijke richting (ik reed in tegengestelde richting) een Groene Amerikaanse Van uit eind jaren 60 met een okergele sport/race Giulia Super op trailer erachter. Mooi span.
Thom
Kon er niet lang genoeg naar kijken. Zag er wel gebruikt uit.De Alfetta 1e serie van Elmer! (forumnaam: Alfetta-Amsterdam) Gave auto hoor.Vanmorgen, westerwatering, zaandam.
Een prugna alfetta.
Waarom tank jij in Baarle-Nassau? En kan dat eigenlijk wel?Vanmiddag tijdens mijn tankbeurt in Baarle-Nassau een blauwe Montreal op Belgisch kenteken
Waarom tank jij in Baarle-Nassau? En kan dat eigenlijk wel?Vanmiddag tijdens mijn tankbeurt in Baarle-Nassau een blauwe Montreal op Belgisch kenteken
Ik vind toch dat we de Nederlandse bedrijven en dus ook pompstations moeten blijven steunen.Waarom tank jij in Baarle-Nassau? En kan dat eigenlijk wel?Vanmiddag tijdens mijn tankbeurt in Baarle-Nassau een blauwe Montreal op Belgisch kenteken
€1,515 voor een litertje RON95 of €1,759 voor datzelfde litertje RON95, welke kies jij
Geen van beide, ik heb liever €0,684Waarom tank jij in Baarle-Nassau? En kan dat eigenlijk wel?Vanmiddag tijdens mijn tankbeurt in Baarle-Nassau een blauwe Montreal op Belgisch kenteken
€1,515 voor een litertje RON95 of €1,759 voor datzelfde litertje RON95, welke kies jij