Ik zou best wel willen stoppen, maar denk dat je weinig aan mijn twee linker kantoorhandjes hebt
Geen grote problemen met de Bert?
die staat er blijkbaar wel vaker, zag deze 75 in mei dit jaar ook staan in Zierikzee.
Vanavond in Zierikzee op de Oude Haven. .. helaas stond mijn 75 een stukje verderop, het had een leuk plaatje geweest zo samen...
De dame achter het stuur met grote bos rossige krullen zag mij uiteraard groeten vanuit de nietige 75. Het was een mooi tafereeltje aan de oevers van e.o.a. Lago in het noorden van van Laarsland.
groetz, wims
De dame achter het stuur met grote bos rossige krullen zag mij uiteraard groeten vanuit de nietige 75. Het was een mooi tafereeltje aan de oevers van e.o.a. Lago in het noorden van van Laarsland.
groetz, wims
Ach... maakt het uit in welk land je niet gezien wordt door dames met grote bossen rossige krullen?De dame achter uit stuur met grote bos rossige krullen zag mij uiteraard niet groeten vanuit de nietige 75. Maar het was een mooi tafereeltje wat beter zou passen aan de oevers van e.o.a. Lago in het noorden van van Laarsland.
Volgens mij stond deze vanmiddag in Yerseke, ook aan de haven!die staat er blijkbaar wel vaker, zag deze 75 in mei dit jaar ook staan in Zierikzee.
Vanavond in Zierikzee op de Oude Haven. .. helaas stond mijn 75 een stukje verderop, het had een leuk plaatje geweest zo samen...