Zie hier voor een hulpmiddel voor je keuze.
http://www.referendumwijzer.nl
Nee inderdaad, het is dan beter (voor onze regering) om de benzineprijzen in alle andere Europese landen gelijk te trekken met die van Nederland. Ik kan me echt niet voorstellen dat die 50% accijns die we nu betalen verdwijnt. Daar moet dan iets voor in de plaats komen.Ach nee, zal nooit echt gebeuren......
Maar wat is Europa ??? Als Turkije dat is, dan het voormalig Joegoslavie toch ook ?EU heeft zo ook zijn goede kanten. Wij leven nu in de langste periode in de geschiedenis zonder een intra-europees oorlog. Dat kan je voor een groot deel aan de Kool en Staal Unie/EU danken.
Daar geloof ik nu weer helemaal niks van dat dat een verdienste is van de EU. Ook zonder de EU hadden we zo'n periode gehad.EU heeft zo ook zijn goede kanten. Wij leven nu in de langste periode in de geschiedenis zonder een intra-europees oorlog. Dat kan je voor een groot deel aan de Kool en Staal Unie/EU danken.
Maf spelletje zeg... wanneer heb je nou gewonnen???
ja bijv bestrijding dierenleed, zal toch iedereen bevestigend op gaan antwoorden !. Maar toch nog twijfel, ik neig meer naar de nee-kant. FF afwachten wat de Fransen doen, hoeven we niet meer te gaan stemmenAls je op de inkoppertjes ( waar iedereen ja op antwoord : 3 st. of zo ) eens geen mening geeft Jasparon zul je zien dat de weegschaal heel erg in het nadeel van onze regering zal uitslaan... pffff...... oplichterij. Net zoal de inwisseling van onze gulden.....
Dit kun je niet winnen, is een beetje vechten tegen de bierkaai. (helaas)Maf spelletje zeg... wanneer heb je nou gewonnen???