Omdat de rest dan allemaal op de linkerbaan rijdt.Territoriaal gedrag? Je kunt het nu maar beter vast dat gebied innemen... voordat je straks niet naar links kunt en misschien vaart moet minderen....
Volgens mij worden we allemaal naar links gedwongen hetgeen over het algemeen een remmend effect geeft.......Territoriaal gedrag? Je kunt het nu maar beter vast dat gebied innemen... voordat je straks niet naar links kunt en misschien vaart moet minderen....
Mito: de nieuwe Trabant?Volgens mij worden we allemaal naar links gedwongen hetgeen over het algemeen een remmend effect geeft.......Territoriaal gedrag? Je kunt het nu maar beter vast dat gebied innemen... voordat je straks niet naar links kunt en misschien vaart moet minderen....
Nieuwe aanwinst?Voor mijn deur
Mito: de nieuwe Trabant?
Die was dan ook de glorieuze beloning voor stug teveel links aanhouden...Mito: de nieuwe Trabant?
Dan moet je wel vaart hébben. Ja, technisch gezien is 93 [km/h] ook vaart, maar lieve God wat irritant.Territoriaal gedrag? Je kunt het nu maar beter vast dat gebied innemen... voordat je straks niet naar links kunt en misschien vaart moet minderen....