Nee, geen tijd voor helaas.Oldtimerfestival bezocht?
Ik wel, daar stond stond welgeteld een Alfa, een witte Giulietta Sprint en mijn witte gevaarte ergens in de berm natuurlijkOldtimerfestival bezocht?
ik was zo vrij dat gebakje van je even te lenen deze middagGespot door mn chef vanmiddag, plm 13.30u op de Haarmanweg in Terneuzen, een Alfa SZ (en nee ik was het niet)
Geen verdere details behalve 't was een rooie met een zwart dakkie...'
Grtz,fRank
Pfff, het voelde als een ordinaire 75Ah ok, hoe vond je m rijden met die andere wielen?
Grtz,fRank
Dan heb je alleen rechtdoor hard gereden. In de bochten merk je echt het verschil met dat overgewicht in de kont wel.Pfff, het voelde als een ordinaire 75Ah ok, hoe vond je m rijden met die andere wielen?
Grtz,fRank
Klopt, dat is het ook..Pfff, het voelde als een ordinaire 75Ah ok, hoe vond je m rijden met die andere wielen?
Grtz,fRank
https://www.youtube.com/watch?v=SDyDkXRl-oc" onclick="window.open(this.href);return false;Zo juist op de A16, net voor de Brienenoordbrug, met de GTV 2000 een uur in de fille gestaan omdat precies dezelfde Alfa met pech op de rechterstrook stond ..... sterkte gewenst voor de eigenaar, die zichtbaar zat te balen
Stond al Politie bij, dus ben doorgereden.
Zag hem ook staan, was al aan de late kant dus ben ook doorgereden. Voelt toch slecht om met een soortelijke auto langs te rijden zonder hulp te verlenen, zeker als de eigenaar met een weemoedige blik van achter de vangrail het geluid een andere Italiaanse ros in velocita langs hoort zoeven.Zo juist op de A16, net voor de Brienenoordbrug, met de GTV 2000 een uur in de fille gestaan omdat precies dezelfde Alfa met pech op de rechterstrook stond ..... sterkte gewenst voor de eigenaar, die zichtbaar zat te balen
Stond al Politie bij, dus ben doorgereden.