vr apr 24, 2015 23:43
Zou zomaar kunnen, hij heeft hem vandaag weer zien rijden, heb je meer info? Hoe lang hij hem heeft, meer Alfa's heeft.
De naam zegt me ook iets, van vroeger uit Heiloo, maar er zijn meer hondjes die fikkie heten....
De fotograaf is iemand die als hobby bijzondere auto's op de foto zet (bijzonder in de breedste zin van het woord, auto's die je 20 of 30 jaar geleden op elke straathoek zag en nu bijna nooit meer, tot dure supercars) en de foto's
op het Autoweek-forum plaatst. Hij is zeker niet de eigenaar, hij rijdt in een Citroën BX (is ook best bijzonder tegenwoordig
). Ik weet niet wie wel de eigenaar is van deze Montreal.
Ik ben er achter. Het is niet die Montreal van jouw foto. Ik had gisteren een gesponsorde rally voor een goed doel in de regio.
en wat stond daar..... een groene Montreal. even de stoute schoenen aangedaan en gevraagd of dit de auto was die elke keer door Heemstede en omgeving rijdt, en ja hoor het was hem... mysterie ontrafeld.
SCARB 680.
Nu: 159 SW 1750 Tbi Ti, Abarth 595 Competizione, Peu 504 cabrio.
Ooit: Alfasud 1.5, Sprint 1.5 QV, Alfasud 1.3 SC, Alfetta 1.8, Alfetta 2.0 QO, Alfetta 2.0, Giulia Super 1.3, 33 1.7 QV 16V, Spider 2.0, 156 2.0 TS, 147 1.6 TS, 166 2.5 V6.