Bah zeg. Gistermiddag laat hoorde ik het op de radio in de auto, en toen leek het nog mee te vallen. Gisteravond bleek het tegendeel waar. Hopelijk wordt dit geen Friso-achtig verhaal, maar ik vrees er voor. Eeuwig zonde als het zo zou eindigen.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?
ik las het ook, bizar dat de media weer van alles roepen terwijl ze weinig weten (het zou eerst goed gaan, maar dat was een aanname omdat ze hoorde dat hij een help droeg....)
Wie kent er iemand met een grótere drive, een nóg grotere wil om te winnen ?? Juist. Schumi is taai als wilgenhout, zal zelf aktief knokken (dan ben je immers al halverwege !!) voor zijn herstel en er vast & zeker bovenop komen. En gelukkig wordt 'ie op een plek (in de wereld) behandeld waar kennis en spullen voorhanden zijn. Na zijn herstel maar weer lekker gaan autosporten (wat dan ook) en de ski's naar zolder !
Natuurlijk is hij een VIP, iédereen wil er zijn (verslaggevings)zegje over doen en dan krijg je vaak "ruis op de lijn". Allemaal ff duimen voor deze gigant, dan komt het vast goed.
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>
Bergen, wintersport, lawines, modderstromen in de zomer, vallend gesteente, reizen naar de sneeuwgebieden het blijft risico zoeken en onvoorspelbaar. Toch zoeken we het allemaal op.
Hoeveel pech kan je hebben zoals Michael Schumacher. Vreselijk nieuws
Hoop op goed herstel.
Tjerry
Lidnummer 1415
156 2.5 V6 24V sportpack two, rosso 1998, 355.000 Km
Nog steeds zonder radio !
Overige klassiekers, Kreidlers van Bj. 1973-1980
Hiervoor gereden,
155 2.5 V6
33 1.7 16V QV
33 1,7 QV
33 1,5 QV
Alfasud 1,5 TI QV
Bizar eigenlijk, rij je (met een kleine onderbreking) bijna 20 jaar F1. Hebt al die tijd, op die race in Engeland in '99 na geen echte crashes meegemaakt, gebeurt je tijdens het skieen dit ik hoop dat hij het overleeft, en wens hem veel beterschap toe,
Ik wil toch ook even reageren op het hele Schumacher gebeuren.
Er zijn nu een aantal mensen die hem vroeger helemaal niet konden hebben die nu ineens een superheld van hem maken.
Ik blijf hem nog steeds dezelfde vinden ondanks dat je zoiets niemand toewenst!
Waar ik me aan erger is het feit dat het ongeval gebeurd is onder de ogen van zijn zoon en dat daar helemaal niet bij stilgestaan wordt. Hij heeft heel dit trieste voorval bewust meegemaakt!
Is misschien "off topic"maar wou het toch even kwijt.
Wat ik ook frappant vind is het feit dat enkel uit Ferrari en niet uit Mercedes hoek allerhande steunbetuigingen georganiseerd worden...
Ciao, Ron.
Het is nu ruim 20 dagen dat Schumi in coma ligt.
Er zijn voorbeelden van skieers die eerder uit de coma werden gehaald en ook Wendlinger was binnen 20 dagen uit coma gehaald.
Ziet er kennelijk niet goed uit ook al is de situatie stabiel , maar dat was Friso helaas ook.
Hoewel ik niet zo'n Schumi fan was zal ik even bij hem stil staan tijdens mijn skivakantie:
We kunnen speculeren maar ik ga alleen op het nieuws van Schumi's manager Sabina Kehm af en op zijn fansite wordt er regelmatig iets geplaatst.
Ik blijf hoop en moed houden en leef erg met zijn vrouw en kinderen mee.