@Job van de Kraats, ik denk dat jij je nu met strafbare zaken bezighoud, denk je hier wel goed over na? Dit is niet jouw eigendom en je heb hier ook mijns inziens helemaal niets te zoeken zonder toestemming van de eigenaar.Om het verhaal van de ''verdwijning'' even te ontkrachten ( ik ben zo'n urban explorer)
Ik ben hier gister geweest om het te checken, en deze auto's ga je niet wegkrijgen.
Waarschuwing voor iedereen die denkt daar even heen te gaan... Er wordt goed gecontroleerd en bewaakt. heb me gister ruim 45 min moeten verschuilen onder een kist omdat de eigenaar kwam checken
De urban explorers weten dat ze zowat altijd in overtreding zijn, helaas kan je weinig van dergelijke foto's maken zonder een overtreding te begaan.@Job van de Kraats, ik denk dat jij je nu met strafbare zaken bezighoud, denk je hier wel goed over na? Dit is niet jouw eigendom en je heb hier ook mijns inziens helemaal niets te zoeken zonder toestemming van de eigenaar.Om het verhaal van de ''verdwijning'' even te ontkrachten ( ik ben zo'n urban explorer)
Ik ben hier gister geweest om het te checken, en deze auto's ga je niet wegkrijgen.
Waarschuwing voor iedereen die denkt daar even heen te gaan... Er wordt goed gecontroleerd en bewaakt. heb me gister ruim 45 min moeten verschuilen onder een kist omdat de eigenaar kwam checken
.
Ik denk dat ik dit zeer goed weet aangezien ik dit al 8 jaar doe
@Job van de Kraats, ik denk dat jij je nu met strafbare zaken bezighoud, denk je hier wel goed over na? Dit is niet jouw eigendom en je heb hier ook mijns inziens helemaal niets te zoeken zonder toestemming van de eigenaar.
.
Het kasteel wordt volgens mij nog steeds bewoond. Dit is dan gewoon huisvredebreuk en heeft mijns inziens niet zoveel met urban exploreren te maken, het verhaal had ook bevestigt kunnen worden bij navraag aan een van de twee eigenaren.De urban explorers weten dat ze zowat altijd in overtreding zijn, helaas kan je weinig van dergelijke foto's maken zonder een overtreding te begaan.@Job van de Kraats, ik denk dat jij je nu met strafbare zaken bezighoud, denk je hier wel goed over na? Dit is niet jouw eigendom en je heb hier ook mijns inziens helemaal niets te zoeken zonder toestemming van de eigenaar.Om het verhaal van de ''verdwijning'' even te ontkrachten ( ik ben zo'n urban explorer)
.
Er wordt nergens ingebroken, dat dit soort verhalen de wereld worden ingeholpen is schande.. niet dat ik een paar foto's maak
Het kasteel wordt volgens mij nog steeds bewoond. Dit is dan gewoon huisvredebreuk en heeft mijns inziens niet zoveel met urban exploreren te maken, het verhaal had ook bevestigt kunnen worden bij navraag aan een van de twee eigenaren.
Hoe zou jij het vinden als mensen inbreken in jouw garage, daar foto's van maken die op internet plaatsen? Je hebt je gezonde verstand ook nog gekregen van onze lieve heer....
.
Luister, ik heb er geen moeite mee als er mensen mooie foto's maken van mooie oude gebouwen, maar in dit geval gaat het om iets wat zeker nog een behoorlijke waarde heeft, je zou hiermee mensen zo maar op het idee kunnen gaan brengen om hier spullen te gaan stelen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze er zo maar voor niets mensen anti-kraak laten wonen. Dat is toch om toezicht te houden op het terrein, en als er officieel mensen wonen, blijft het nog steeds inbraak denk ik.... En ook dat er geen eigenaar is lijkt mij sterk, het kasteel staat immers te koop en dat lijkt mij lastig zonder eigenaar.... De gemeente heeft een poging gedaan om de broers te onteigenen maar of dat volledig is gelukt weet ik niet. Ik heb in ieder geval de autoriteiten op de hoogte gebracht in de hoop dit soort toestanden in de toekomst te voorkomen. Als je er iets te zoeken hebt doe dit dan via de officiële weg en met toestemming van deze of gene.Er wordt nergens ingebroken, dat dit soort verhalen de wereld worden ingeholpen is schande.. niet dat ik een paar foto's maak
Het kasteel wordt volgens mij nog steeds bewoond. Dit is dan gewoon huisvredebreuk en heeft mijns inziens niet zoveel met urban exploreren te maken, het verhaal had ook bevestigt kunnen worden bij navraag aan een van de twee eigenaren.
Hoe zou jij het vinden als mensen inbreken in jouw garage, daar foto's van maken die op internet plaatsen? Je hebt je gezonde verstand ook nog gekregen van onze lieve heer....
.
Wat een urban explorer doet zal ik hier heel netjes verwoorden:
''Take nothing but pictures, leave nothing but footprints''
Het verhaal is ook anders... De ''aannames'' zijn dat er 2 broers wonen op het terrein, ik kan je vertellen dat dit onzin is. Er is een beheerder vanuit de gemeente, en er wonen 2 mensen antikraak bij het poortgebouw.
Huisvredebreuk is geen sprake van aangezien het gebouw geen officiële eigenaar heeft .
Vond er nog een foto van:
Studenten protest '68 Parijs dacht ik...
Van wat ik er nu van heb gezien zijn de meeste goed te restaureren en zeker geen sloop. Een Giulietta Sprint (die bij de deur staat) lijkt wel te slecht.Auto's waren niet al te best en incompleet, sommigen waren nog wel te redden na een complete restauratie meesten was sloop
Waar de wagens gebleven zijn moet ik eens navragen, de Giulia Super heb ik iig eigenhandig gesloopt
Kasteel van Heers idd, en ik heb persoonlijk geholpen de auto's te verplaatsen, zijn dus echt weg!
nou nou nou zeg...jij hebt ook een roeping als politie agent gemist geloof ik. Of zit je door de week in zo'n flitsbusje.. Ik heb in ieder geval de autoriteiten op de hoogte gebracht in de hoop dit soort toestanden in de toekomst te voorkomen. Als je er iets te zoeken hebt doe dit dan via de officiële weg en met toestemming van deze of gene.
.