Ik dacht ook wat bekends te zien, helaas niet dichtbij genoeg om ff te zwaaien.Dacht al een bekende 156 te zien toen ik stond te wachten om de Fellenoord op te rijdenVanmorgen onderweg vanuit downtown Eindhoven richting de sportiefste stad van Nederland een grijze 75 in m'n binnenspiegel.
Wellicht binnenkort ook af en toe te spotten in een zilverkleurige 156 SW. Of een zwarte 75. Of een andere zwarte 75. Of...Ik dacht ook wat bekends te zien, helaas niet dichtbij genoeg om ff te zwaaien.Dacht al een bekende 156 te zien toen ik stond te wachten om de Fellenoord op te rijdenVanmorgen onderweg vanuit downtown Eindhoven richting de sportiefste stad van Nederland een grijze 75 in m'n binnenspiegel.
Zelfcensuur??Tilburg Noord in...
Ook met de originele tekst wist ik al wel dat het om Tilburg Noord ging...Zelfcensuur??Tilburg Noord in...
Zelfs ikOok met de originele tekst wist ik al wel dat het om Tilburg Noord ging...Zelfcensuur??Tilburg Noord in...
N61 das an 'onze' kant toch ? Best kans dat het een vrouwelijke collega van me was, die heeft een pino verde juul.Deze middag zo rond 15.15 naast de N61 op de parallelweg een groene Giulia
Zelfs ikOok met de originele tekst wist ik al wel dat het om Tilburg Noord ging...
Zelfcensuur??