Volgens mij rijdt Nic een 33 (of is dat achterhaald?).Ene Nic of Michel geloof ik.Een Autoweek-redacteur (ben even vergeten wie) op weg naar huis?
Volgens mij rijdt Nic een 33 (of is dat achterhaald?).Ene Nic of Michel geloof ik.Een Autoweek-redacteur (ben even vergeten wie) op weg naar huis?
Wat voor pluimpjes waren het? Het hok van Michiel staat te koop en we gaan er morgen langs om te kijkenRond half 6 kwam ik op de A4 richting Amsterdam een donker roodbruine 90 achterop. De auto markeerde zijn territorium met wat pluimpjes
Ik dacht al dat het deze was, of niet?Wat voor pluimpjes waren het? Het hok van Michiel staat te koop en we gaan er morgen langs om te kijkenRond half 6 kwam ik op de A4 richting Amsterdam een donker roodbruine 90 achterop. De auto markeerde zijn territorium met wat pluimpjes
WowErgens in Philadelphia
Uit het tijdperk dat de Italiaanse sportwagenbouwers de federale impactbumpers nog nèt niet lekker geïntegreerd hadden...
Ik was een andere 75 ophalen...Uit het tijdperk dat de Italiaanse sportwagenbouwers de federale impactbumpers nog nèt niet lekker geïntegreerd hadden...
Zo is het toch ook opgelost?
Ps. waar was je vandaag? Ik hoopte een 75 met bestuurder te spotten
Ik was afgelopen weekend niet op mn laptop te vinden, maar ze waren blauw (iets wat je ondertussen ook al gezien hebt vermoed ik).Wat voor pluimpjes waren het? Het hok van Michiel staat te koop en we gaan er morgen langs om te kijkenRond half 6 kwam ik op de A4 richting Amsterdam een donker roodbruine 90 achterop. De auto markeerde zijn territorium met wat pluimpjes