Zoiets kleur?Begin van de avond rond half zeven. Een Bertone op de Jonkerfransstraat, kwam met een lekkere brul van de Meent aanrijden (als ik de richting goed gehoord heb). Voor het stoplicht nog even gebeld (ik was op de fiets) en duim opgestoken.
Kenteken beginnend met AM- en een soort zee-groene/turquoise metallic(?) kleur. Nog nooit gezien op een Bertone, is dat een originele kleur? Type niet gezien, was meer op de kleur aan het letten.
Dat is hem dus precies, alleen het kenteken klopt niet.Zoiets kleur?
Dat is dus 337 blu chiaro metallizato. Originele 105-serie kleur.Dat is hem dus precies, alleen het kenteken klopt niet.Zoiets kleur?
Weet je daar ook nog een kleurnummer van?
Volgens mij veegt ze gewoon de billetjes af met een rooie beukWat een schattig vroegh-gristelijk tafereeltje...
Een Duyf met olijftak!
Duyf met vijgenblad?
Nooit geweten dat het paradijs dáár lag trouwens...
Hmz... dus eigenlijk is een Duyf de originele pardijsvogel...
Zucht... ik ga maar eens poetsen...
Zoiets kleur?Begin van de avond rond half zeven. Een Bertone op de Jonkerfransstraat, kwam met een lekkere brul van de Meent aanrijden (als ik de richting goed gehoord heb). Voor het stoplicht nog even gebeld (ik was op de fiets) en duim opgestoken.
Kenteken beginnend met AM- en een soort zee-groene/turquoise metallic(?) kleur. Nog nooit gezien op een Bertone, is dat een originele kleur? Type niet gezien, was meer op de kleur aan het letten.
Dat moet haast wel j@n (Jan van der Aa) zijn!Gistermiddag op de A28 in de buurt van Zwolle: