Mijn dromen zijn nu nachtmerries, wordt gek van dat mensSinds die reclame ben ik direct gestopt met dromen over Vicky. Blijkt dus toch een gewone vrouw te zijn en niet de ideale.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Mijn dromen zijn nu nachtmerries, wordt gek van dat mensSinds die reclame ben ik direct gestopt met dromen over Vicky. Blijkt dus toch een gewone vrouw te zijn en niet de ideale.
Zo'n ding is toch in samenwerking met PSA groep gemaakt? Peugeot en citroen hebben ook dat ding maar dan met andere logo'sMij is verteld dat het "ding" een gemodificeerd blok heeft van Daihatjie, Dat opgeteld met de sleutelkunsten van een Toyota monteur die nooit wat heeft op te lossenSnap niet dat iemand zich druk kan maken om zo'n reclame, zegt genoeg over de huidige problemen bij dit merk
Een collega van mij had een aygo van 3 jaar, de fabrieks garantie zou in ieder geval verlopen.
Vanwege de de problemen binnen de garantie en problemen die ze nooit hebben kunnen oplossen heeft hij dat hok ingeruild voor een fiat 500.
Ding had geen 15dkm op de klok, waterpomp was binnen 2 jaar lek, koppeling werd na 2 jaar vervangen wegens vreemde geluiden uit de bak.
Na reparatie schakelde de bak niet goed meer en bleef deze lekken. Na tig x terug gaan is het gelukt het ding lek vrij te krijgen. Het schakelen en de geluiden uit de bak hebben ze nooit kunnen oplossen.
Verbruik? Voor woon werk verkeer enkel in de stad haalde ze met moeite 1:15, op de snelweg en niet harder dan 90 dan kon je aan de opgegeven verbruik cijfers komen.
Het + punt was wel dat ze een hele hoge inruil prijs terug kregen bij de Fiat dealer.![]()
kan resulteren in een auto met blijvende problemen.![]()
Of het een Daihatsjiee blok is weet Remco misschien, immers inmiddels expert op gebied van wat waar in past
Het zijn Daihatsu benzine 3 cilinders, of Peugeot diesels.Zo'n ding is toch in samenwerking met PSA groep gemaakt? Peugeot en citroen hebben ook dat ding maar dan met andere logo'sMij is verteld dat het "ding" een gemodificeerd blok heeft van Daihatjie, Dat opgeteld met de sleutelkunsten van een Toyota monteur die nooit wat heeft op te lossenSnap niet dat iemand zich druk kan maken om zo'n reclame, zegt genoeg over de huidige problemen bij dit merk
Een collega van mij had een aygo van 3 jaar, de fabrieks garantie zou in ieder geval verlopen.
Vanwege de de problemen binnen de garantie en problemen die ze nooit hebben kunnen oplossen heeft hij dat hok ingeruild voor een fiat 500.
Ding had geen 15dkm op de klok, waterpomp was binnen 2 jaar lek, koppeling werd na 2 jaar vervangen wegens vreemde geluiden uit de bak.
Na reparatie schakelde de bak niet goed meer en bleef deze lekken. Na tig x terug gaan is het gelukt het ding lek vrij te krijgen. Het schakelen en de geluiden uit de bak hebben ze nooit kunnen oplossen.
Verbruik? Voor woon werk verkeer enkel in de stad haalde ze met moeite 1:15, op de snelweg en niet harder dan 90 dan kon je aan de opgegeven verbruik cijfers komen.
Het + punt was wel dat ze een hele hoge inruil prijs terug kregen bij de Fiat dealer.![]()
kan resulteren in een auto met blijvende problemen.![]()
Of het een Daihatsjiee blok is weet Remco misschien, immers inmiddels expert op gebied van wat waar in past
Het heeft in ieder geval 3 cilinders is mij verteld, die van mijn collega liep de laatste week nog maar op 2,5.
Vorige week moest ik er bijna 1 van mijn raam wissen, bij een inhaal actie dacht ik dat er zo'n 45 km wagentje aankwam.
Bleek het een aygo achtig geval te zijn wat toch zeker wel 90 km haalde.![]()
Zal ik voor jou een lekker betrouwbaar Toyota DiD blokje in een GTV bouwen?Of het een Daihatsjiee blok is weet Remco misschien, immers inmiddels expert op gebied van wat waar in past
Ik denk dat die witte rook ook wel lukt met een nevel-sproeier voor de luchtinlaatWaar ik mij oprecht over verbaas is dat Vicky 2 auto´s van 30, respectievelijk 35 jaar oud, in 1 ochtend kapot krijgt.
Deze Alfa en de niet flauwe Porsche gaan motorisch gewoon kapot....
Alfa zou een koppakking moeten lijken, betekent dat ze hem niet warm heeft gereden![]()
Die moet je inspuiten bij de inlaat, werkt goed om het overtollige kool weg te stoken.remolie in de uitlaat injecteren werkt ook goed..
Dat wordt dan meer blauwe rook toch denk ik?Die moet je inspuiten bij de inlaat, werkt goed om het overtollige kool weg te stoken.remolie in de uitlaat injecteren werkt ook goed..![]()
Deden we vroeger bij de 1e serie golfjes 1.1 als ze niet meer stationair wilde lopen.
Ik meen mij te herinneren dat het grijs witte rook is.Dat wordt dan meer blauwe rook toch denk ik?Die moet je inspuiten bij de inlaat, werkt goed om het overtollige kool weg te stoken.remolie in de uitlaat injecteren werkt ook goed..![]()
Deden we vroeger bij de 1e serie golfjes 1.1 als ze niet meer stationair wilde lopen.
Veel verkocht wil ook meteen zeggen dat het leuk is??? Wat dat "Hok" aangaat ziet een meer gedateerde Panda er toch een stuk smakelijker uit naar mijn bescheiden mening en heb je twee kwartjes meer in de knip dan ga je voor een lekkere originele C 2 toch?? Aygo? i GO..Ondanks het kortzichtige gebrabbel van menig Alfist op dit forum zijn de Aygo's niet aan te slepen!
Veelal leuke dames die zich niet in een Lada achtig vierkant "hok" willen verplaatsen.
En de Blauwe Juul ?? Die staat vandaag wederom mooi te wezen voor de showroom !!!!
Mee eens! Als je dan voor dat geld een leuke nieuwe auto wilt hebben is er wel wat leukers te krijgen. Een Twingo bijvoorbeeld is een heel stuk meer auto en ziet er een stuk volwassener uit! Toyota heeft zijn naam (nog) mee mbt degelijkheid en ik denk dat dat nog veel mensen over de schreef trekt. Anders zou je wel veel meer C1's zien dan Aygo's. Zelfde wagen voor 500 Euro minder. En dat is een groot bedrag op 9000 Euro.Veel verkocht wil ook meteen zeggen dat het leuk is??? Wat dat "Hok" aangaat ziet een meer gedateerde Panda er toch een stuk smakelijker uit naar mijn bescheiden mening en heb je twee kwartjes meer in de knip dan ga je voor een lekkere originele C 2 toch?? Aygo? i GO..Ondanks het kortzichtige gebrabbel van menig Alfist op dit forum zijn de Aygo's niet aan te slepen!
Veelal leuke dames die zich niet in een Lada achtig vierkant "hok" willen verplaatsen.
En de Blauwe Juul ?? Die staat vandaag wederom mooi te wezen voor de showroom !!!!.
Veel verkocht wil ook meteen zeggen dat het leuk is??? Wat dat "Hok" aangaat ziet een meer gedateerde Panda er toch een stuk smakelijker uit naar mijn bescheiden mening en heb je twee kwartjes meer in de knip dan ga je voor een lekkere originele C 2 toch?? Aygo? i GO..Ondanks het kortzichtige gebrabbel van menig Alfist op dit forum zijn de Aygo's niet aan te slepen!
En de Blauwe Juul ?? Die staat vandaag wederom mooi te wezen voor de showroom !!!!.