rednal
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

Re: RE: Toyota reclame

vr jul 23, 2010 21:06

Sinds die reclame ben ik direct gestopt met dromen over Vicky. Blijkt dus toch een gewone vrouw te zijn en niet de ideale.
Mijn dromen zijn nu nachtmerries, wordt gek van dat mens :twisted:
Alfetta GTV 1980, Alfasud Sprint 1983, Alfa Giulietta 940

Gtv4
Advanced Member
Advanced Member

vr jul 23, 2010 22:26

Snap niet dat iemand zich druk kan maken om zo'n reclame, zegt genoeg over de huidige problemen bij dit merk

Een collega van mij had een aygo van 3 jaar, de fabrieks garantie zou in ieder geval verlopen.
Vanwege de de problemen binnen de garantie en problemen die ze nooit hebben kunnen oplossen heeft hij dat hok ingeruild voor een fiat 500.
Ding had geen 15dkm op de klok, waterpomp was binnen 2 jaar lek, koppeling werd na 2 jaar vervangen wegens vreemde geluiden uit de bak.
Na reparatie schakelde de bak niet goed meer en bleef deze lekken. Na tig x terug gaan is het gelukt het ding lek vrij te krijgen. Het schakelen en de geluiden uit de bak hebben ze nooit kunnen oplossen.
Verbruik? Voor woon werk verkeer enkel in de stad haalde ze met moeite 1:15, op de snelweg en niet harder dan 90 dan kon je aan de opgegeven verbruik cijfers komen.

Het + punt was wel dat ze een hele hoge inruil prijs terug kregen bij de Fiat dealer. :shock:
Mij is verteld dat het "ding" een gemodificeerd blok heeft van Daihatjie, Dat opgeteld met de sleutelkunsten van een Toyota monteur die nooit wat heeft op te lossen :wink:
kan resulteren in een auto met blijvende problemen. :cry:

Of het een Daihatsjiee blok is weet Remco misschien, immers inmiddels expert op gebied van wat waar in past 8)
Zo'n ding is toch in samenwerking met PSA groep gemaakt? Peugeot en citroen hebben ook dat ding maar dan met andere logo's
Het heeft in ieder geval 3 cilinders is mij verteld, die van mijn collega liep de laatste week nog maar op 2,5.
Vorige week moest ik er bijna 1 van mijn raam wissen, bij een inhaal actie dacht ik dat er zo'n 45 km wagentje aankwam.
Bleek het een aygo achtig geval te zijn wat toch zeker wel 90 km haalde. :jumping: :?
Transaxle loos!

Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice

za jul 24, 2010 00:53

Snap niet dat iemand zich druk kan maken om zo'n reclame, zegt genoeg over de huidige problemen bij dit merk

Een collega van mij had een aygo van 3 jaar, de fabrieks garantie zou in ieder geval verlopen.
Vanwege de de problemen binnen de garantie en problemen die ze nooit hebben kunnen oplossen heeft hij dat hok ingeruild voor een fiat 500.
Ding had geen 15dkm op de klok, waterpomp was binnen 2 jaar lek, koppeling werd na 2 jaar vervangen wegens vreemde geluiden uit de bak.
Na reparatie schakelde de bak niet goed meer en bleef deze lekken. Na tig x terug gaan is het gelukt het ding lek vrij te krijgen. Het schakelen en de geluiden uit de bak hebben ze nooit kunnen oplossen.
Verbruik? Voor woon werk verkeer enkel in de stad haalde ze met moeite 1:15, op de snelweg en niet harder dan 90 dan kon je aan de opgegeven verbruik cijfers komen.

Het + punt was wel dat ze een hele hoge inruil prijs terug kregen bij de Fiat dealer. :shock:
Mij is verteld dat het "ding" een gemodificeerd blok heeft van Daihatjie, Dat opgeteld met de sleutelkunsten van een Toyota monteur die nooit wat heeft op te lossen :wink:
kan resulteren in een auto met blijvende problemen. :cry:

Of het een Daihatsjiee blok is weet Remco misschien, immers inmiddels expert op gebied van wat waar in past 8)
Zo'n ding is toch in samenwerking met PSA groep gemaakt? Peugeot en citroen hebben ook dat ding maar dan met andere logo's
Het heeft in ieder geval 3 cilinders is mij verteld, die van mijn collega liep de laatste week nog maar op 2,5.
Vorige week moest ik er bijna 1 van mijn raam wissen, bij een inhaal actie dacht ik dat er zo'n 45 km wagentje aankwam.
Bleek het een aygo achtig geval te zijn wat toch zeker wel 90 km haalde. :jumping: :?
Het zijn Daihatsu benzine 3 cilinders, of Peugeot diesels.
''Drive tastefully''

SQUADRA LEO
Guru
Guru

RE: Toyota reclame

za jul 24, 2010 10:26

Ondanks het kortzichtige gebrabbel van menig Alfist op dit forum zijn de Aygo's niet aan te slepen!

Veelal leuke dames die zich niet in een Lada achtig vierkant "hok" willen verplaatsen.

En de Blauwe Juul ?? Die staat vandaag wederom mooi te wezen voor de showroom !!!!
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za jul 24, 2010 11:36

Zal ik voor jou een lekker betrouwbaar Toyota DiD blokje in een GTV bouwen? :twisted:

Zo'n nieuwerwetse zooi hou ik me niet mee bezig gelukkig. Kan het wel eens navragen, heb een paar vrienden die grasmaaierracen en met dat soort speelgoedblokjes stoeien. :lol:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice

za jul 24, 2010 12:09

Waar ik mij oprecht over verbaas is dat Vicky 2 auto´s van 30, respectievelijk 35 jaar oud, in 1 ochtend kapot krijgt.

Deze Alfa en de niet flauwe Porsche gaan motorisch gewoon kapot....
Alfa zou een koppakking moeten lijken, betekent dat ze hem niet warm heeft gereden :wink:
Ik denk dat die witte rook ook wel lukt met een nevel-sproeier voor de luchtinlaat :-$

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za jul 24, 2010 12:42

remolie in de uitlaat injecteren werkt ook goed.. :wink:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Gtv4
Advanced Member
Advanced Member

za jul 24, 2010 13:45

Die moet je inspuiten bij de inlaat, werkt goed om het overtollige kool weg te stoken. :D

Deden we vroeger bij de 1e serie golfjes 1.1 als ze niet meer stationair wilde lopen. :?
Transaxle loos!

Gordon
Guru Duplice
Guru Duplice

za jul 24, 2010 15:11

Die moet je inspuiten bij de inlaat, werkt goed om het overtollige kool weg te stoken. :D

Deden we vroeger bij de 1e serie golfjes 1.1 als ze niet meer stationair wilde lopen. :?
Dat wordt dan meer blauwe rook toch denk ik?

Gtv4
Advanced Member
Advanced Member

za jul 24, 2010 15:17

Dat wordt dan meer blauwe rook toch denk ik?
Ik meen mij te herinneren dat het grijs witte rook is.
Na een aantal van dit soort beurten rookt de motor altijd blauw van de motorolie. :lol:
Transaxle loos!

TZ3

za jul 24, 2010 15:32

Grappig om te zien dat techneuten het gesprek overnemen en er dan ook direct niemand meer aangevallen wordt, men zich kwetsbaar durft op te stellen en men met respect naar elkaar reageert.
Ik ben blij dit te zien, is er toch nog een groep die het begrepen heeft en er een leuk forum van wil maken.
Respect jongens! Dat hebben jullie wel verdient.

PS ik denk zelfs dat als destijds de ARNA een ARTO geweest was dat het wel een kans van slagen had gehad!

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

za jul 24, 2010 22:47

Ondanks het kortzichtige gebrabbel van menig Alfist op dit forum zijn de Aygo's niet aan te slepen!

Veelal leuke dames die zich niet in een Lada achtig vierkant "hok" willen verplaatsen.

En de Blauwe Juul ?? Die staat vandaag wederom mooi te wezen voor de showroom !!!!
Veel verkocht wil ook meteen zeggen dat het leuk is??? Wat dat "Hok" aangaat ziet een meer gedateerde Panda er toch een stuk smakelijker uit naar mijn bescheiden mening en heb je twee kwartjes meer in de knip dan ga je voor een lekkere originele C 2 toch?? Aygo? i GO.. :wink: .
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

matramurena
Full Member
Full Member

za jul 24, 2010 23:53

Veel verkocht wil ook meteen zeggen dat het leuk is??? Wat dat "Hok" aangaat ziet een meer gedateerde Panda er toch een stuk smakelijker uit naar mijn bescheiden mening en heb je twee kwartjes meer in de knip dan ga je voor een lekkere originele C 2 toch?? Aygo? i GO.. :wink: .
Mee eens! Als je dan voor dat geld een leuke nieuwe auto wilt hebben is er wel wat leukers te krijgen. Een Twingo bijvoorbeeld is een heel stuk meer auto en ziet er een stuk volwassener uit! Toyota heeft zijn naam (nog) mee mbt degelijkheid en ik denk dat dat nog veel mensen over de schreef trekt. Anders zou je wel veel meer C1's zien dan Aygo's. Zelfde wagen voor 500 Euro minder. En dat is een groot bedrag op 9000 Euro.
1983 Alfa Murena 3.0 V6 12v
2008 Lancia Phedra 2.0

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jul 25, 2010 00:08

Ik zou voor een halve MiTo gaan :whistle:
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Tymen QV
Full Member
Full Member

zo jul 25, 2010 13:46

:roll:

:arrow:
----------------

Terug naar “Het Forum Café”