![Afbeelding](http://i41.tinypic.com/20fo83.jpg)
Verder vandaag nog een blauwe 916 in stellingwerf
ja dat is mijn ex 33 ik had die verkocht aan iemand die afkomstig is uit borgerhout. ik hoop da de 33 er proper uit zag.Vanmorgen in Borgerhout, een donkere 33 type 3 met rode striping, volgens mij de (ex?) 33 van timmeke alfa
De Spiderclub had hun Schipholrit. Moet een fraai plaatje zijn geweest!!Ik kwam vandaag in de omgeveing Zandvoort een flinke groep Spiders tegen van Giulietta tot het huidige model,
was in iets anders rood Italiaans en er werd vriendelijk gezwaaid
Als jij in een mooie witte 75 reed, dan moet ik dat geweest zijn, we hebben nog even gezwaaid.Op te terugweg van de Nimega100Miglia op de A50 een aubergine 156 mét clubstickerook actief op het forum?
en net iets voor 21.00 op de nieuwe rondweg bij Veenendaal de mooie Ex-Roestwagon![]()
Je kan mij helaas niet gezien hebben, ik ging op in de massa...
Daar reed ik inderdaad in,Als jij in een mooie witte 75 reed, dan moet ik dat geweest zijn, we hebben nog even gezwaaid.Op te terugweg van de Nimega100Miglia op de A50 een aubergine 156 mét clubstickerook actief op het forum?
en net iets voor 21.00 op de nieuwe rondweg bij Veenendaal de mooie Ex-Roestwagon![]()
Je kan mij helaas niet gezien hebben, ik ging op in de massa...
Zou ik dan eindelijk eens gespot zijn?
(tis trouwens Rosso Siena)
Op de heenweg van Weerselo naar Cuijk ook op de A1 nog een stukje tezamen met een zwarte 159 gereden.