Haha. Wie zitten er allemaal in die GTV?Zaterdag in Meppel
Wel edeeltelijk zelf voor gezorgd...
Haha. Wie zitten er allemaal in die GTV?Zaterdag in Meppel
Wel edeeltelijk zelf voor gezorgd...
Is te koop denk ik?vandaag omstr. 17.30u op de A2, bij Abcoude of net daar voorbij... een rode alfetta gtv met gele koplampen en een zwarte motorkap. Opvallend ding! Ik ging richting Utrecht, hij richting Amsterdam... tegemoetkommomentje
[/quote][quoteFoto Alfa 6 in Den Haag. Ben zo ver van de auto weggereden om zeker te stellen dat kenteken en locatie niet meer leesbaar zijn. Bovendien was die locatie aan de Pagasusstraat enkel voor KPN pashouders. ]
Ehhh? foto verweg maken om locatie niet te verraden en vervolgens in tekst zetten waar het is?
Ik geloof dat dat de grap is [/quote][quoteFoto Alfa 6 in Den Haag. Ben zo ver van de auto weggereden om zeker te stellen dat kenteken en locatie niet meer leesbaar zijn. Bovendien was die locatie aan de Pagasusstraat enkel voor KPN pashouders. ]
Ehhh? foto verweg maken om locatie niet te verraden en vervolgens in tekst zetten waar het is?
ja, dat moet 'm haast wel zijn... kan niet missen. Maar hij is verkocht, staat er... dus; "iemand van hier?!"Is te koop denk ik?vandaag omstr. 17.30u op de A2, bij Abcoude of net daar voorbij... een rode alfetta gtv met gele koplampen en een zwarte motorkap. Opvallend ding! Ik ging richting Utrecht, hij richting Amsterdam... tegemoetkommomentje