![Afbeelding](http://i.imgur.com/lCOoqmQ.png)
Het is zeldzaam, maar wel mogelijk geweest, uit een folder van 2009:Gisteravond in Garnwerd (Groningen) een hele mooie zwarte GT 3.2 V6 uit 2008 gespot. Was voorzien van een schuifdak, wat vrij uniek is aangezien dat nooit een fabrieksoptie is geweest. Kenteken xx-ZG-LT
Maar ook eerder is het een optie geweest. Of het voor alle motorvarianten was weet ik niet, maar lijkt mij wel.Er zijn diverse soorten lichtmetalen velgen leverbaar.
Verder kunt u kiezen uit niet minder dan tien lakkleuren,
waaronder zowel unikleuren als metallics.
Ten aanzien van het dashboard heeft u keuze uit
sportief ogend zwart of een tweekleurenafwerking in
zwart/grijs of zwart/beige. Daarnaast zijn er diverse
opties beschikbaar om de Alfa GT helemaal aan uw
persoonlijke liftestyle aan te passen, zoals een audioinstallatie
met infotelematica- en navigatiesysteem, een
schuif-/kanteldak, een winterpakket, parkeersensoren
en xenon-koplampen.
Da's ook wel één van de allerlaatste dan! Ik dacht dat de serie 3.2's met XT-TF / XT-TG kentekens de laatste waren (kentekens in 2007 aangevraagd i.v.m. emissie-eisen, doch sommige pas in 2008 verkocht).Gisteravond in Garnwerd (Groningen) een hele mooie zwarte GT 3.2 V6 uit 2008 gespot. Was voorzien van een schuifdak, wat vrij uniek is aangezien dat nooit een fabrieksoptie is geweest. Kenteken xx-ZG-LT
Dat was zeker ook stiekem een 90'er.Gisteren bij Fort Kijkduin in Den Helder. Een mede 164'er die bij het instappen nog even naar ons toe liep om een praatje te houden