Vanmiddag in amsterdam.
Een beige metallic 90! Mooi ding.
Wahey - bedankt voor de foto, vroeg me al af hoe die velgen zouden staanGisterenavond bij ons in de straat, een nieuwe Giulia op NL kenteken
Zou de bestuurder geweten hebben dat dat gedeelte opnieuw bestraat is? De kasseien liggen nu netjes, al blijven het kasseien. Ik rij het dagelijks, de 156 is er niet een al te grote fan van, met twee wielen over de betonnen rand rijden scheelt 50 %Eerder deze week : een witte 4C spider gespot door mijn vriendin net voor de brug van Postel - dus stukje over de kasseien gereden.
Nooit geprobeerd, hoop dat alles ok is met de inzittenden
Aah vandaar - had ze er niet bij gezegdZou de bestuurder geweten hebben dat dat gedeelte opnieuw bestraat is? De kasseien liggen nu netjes, al blijven het kasseien. Ik rij het dagelijks, de 156 is er niet een al te grote fan van, met twee wielen over de betonnen rand rijden scheelt 50 %Eerder deze week : een witte 4C spider gespot door mijn vriendin net voor de brug van Postel - dus stukje over de kasseien gereden.
Laat ik het zo zeggen: ik hoop het ooit met een eigen 4C Spider te mogen rijden
Vanmiddag voor diezelfde brug: een FL 147, vooraan in de rij. ik kon niet zwaaien, was te druk met met twee wielen over een betonnen randje rijden.
Het is zeker minder slecht (verbeterd is een groot woord). In de winter is het in ieder geval een wiledoppenparadijs (ik gebruik altijd tie-wraps, ervaringsdeskundige, zeg maar)Aah vandaar - had ze er niet bij gezegdZou de bestuurder geweten hebben dat dat gedeelte opnieuw bestraat is? De kasseien liggen nu netjes, al blijven het kasseien. Ik rij het dagelijks, de 156 is er niet een al te grote fan van, met twee wielen over de betonnen rand rijden scheelt 50 %Eerder deze week : een witte 4C spider gespot door mijn vriendin net voor de brug van Postel - dus stukje over de kasseien gereden.
Laat ik het zo zeggen: ik hoop het ooit met een eigen 4C Spider te mogen rijden
Vanmiddag voor diezelfde brug: een FL 147, vooraan in de rij. ik kon niet zwaaien, was te druk met met twee wielen over een betonnen randje rijden.
Ik vond het al vrij moedig over de kasseien, laag over de grond, af en toe een zonk, en dan een niet al te brede brug.. Maar valt beter mee tegenwoordig dan? (Als ik het goed heb is iemand er ooit met een R8 van de weg gedenderd overigens).
Geen probleem als je in een Spider rijdt met zo'n geweldige wegliggingSteile hellingen hebben ze daar in Born.