Noodgedwongen met de Spider of noodgedwongen in VolendamMijn dame was vandaag (noodgedwongen) met de Spider in Volendam en denkt daat een groene Sud tegengekomen te zijn.
Noodgedwongen met de Spider of noodgedwongen in VolendamMijn dame was vandaag (noodgedwongen) met de Spider in Volendam en denkt daat een groene Sud tegengekomen te zijn.
Noodgedwongen met een Spider van de oude stempel in plensweer nadat er al gestrooid is....Noodgedwongen met de Spider of noodgedwongen in VolendamMijn dame was vandaag (noodgedwongen) met de Spider in Volendam en denkt daat een groene Sud tegengekomen te zijn.![]()
Grtz,fRank
Was op de parkeerplaats van de boet. Kan zomaar van de andere kant van het land komen natuurlijk.Dat is bij mij om de hoek![]()
Hoop hem binnenkort ook te zien.
Dan was ik het waarschijnlijk! Ik rijd iedere dag vanuit woerden naar utrecht met de 166Vanavond op de A12 t.h.v. Woerden een zilvergrijze 166. En nog geen minuut later in Woerden wederom een zilverkleurige 166.
Is heel goed mogelijk. Was donker, en die in Woerden kwam me tegemoet. Dus kon niet echt de velgen zien.Dan was ik het waarschijnlijk! Ik rijd iedere dag vanuit woerden naar utrecht met de 166Vanavond op de A12 t.h.v. Woerden een zilvergrijze 166. En nog geen minuut later in Woerden wederom een zilverkleurige 166.![]()
Deze wss?