Die 20 jaar is een stuk reëler.
Leuke spot!
Dit doet je afvragen wat er in de garage staat, als dit buiten staat.....
Ik had je reactie geplaatste op het 164 register en daar kwam vrij snel de onderstaande reactie op:Gisteren iets na half zes, in de middle of nowere, op een smal 'sluip'weggetje tussen Beesd en Asch/ Zoelmond: een Rosso Proteo 164 gespot. Iemand van hier? (ik reed je tegemoet in een champagne 33)
Dat ben ik geweest met de 164. Het was vlakbij ons in het buitengebied van Tricht. Ik had je 33 ook duidelijk opgemerkt en vertelde het 5 min. geleden aan mijn zoon. Leuk dat je elkaar zonder af te spreken toch tegen kan komen, alleen zullen we volgende keer even stoppen als het gelegen komt .............. :vlag:
Niet echt een route, die ik geregeld rij of zo (dit was de tweede keer in mijn leven haha) maar ik zal het onthouden. Leuk!Ik had je reactie geplaatste op het 164 register en daar kwam vrij snel de onderstaande reactie op:Gisteren iets na half zes, in de middle of nowere, op een smal 'sluip'weggetje tussen Beesd en Asch/ Zoelmond: een Rosso Proteo 164 gespot. Iemand van hier? (ik reed je tegemoet in een champagne 33)
Dat ben ik geweest met de 164. Het was vlakbij ons in het buitengebied van Tricht. Ik had je 33 ook duidelijk opgemerkt en vertelde het 5 min. geleden aan mijn zoon. Leuk dat je elkaar zonder af te spreken toch tegen kan komen, alleen zullen we volgende keer even stoppen als het gelegen komt .............. :vlag: