Even daarvoor ook gezien.Vanmiddag om een uur of 6
Een blauwe Alfetta eerste serie wat een mooie Alfetta met Ronals er op
En daarstraks ook nog een witte Fiat Croma zien staan in omgeving van Diest. Nu nog een Lancia Thema en het rijtje is compleetGisteren einde van de middag op de A67 ruchting Belgische grens een matgrijze 159 SW.
Vandaag een rode 164 hQV?) op een witte huuroprijwagen op de A6 tussen Almere en Lelystad. De 164 had geen nummerplaat. Het blijven prachtige auto's om te zien. Gisteren kwam ik een Saab 9000 tegen en vroeg mij toen af wanneer ik weer eens een 164 tegen zou komen. Nu dus.
En daarstraks ook nog een witte Fiat Croma zien staan in omgeving van Diest. Nu nog een Lancia Thema en het rijtje is compleetGisteren einde van de middag op de A67 ruchting Belgische grens een matgrijze 159 SW.
Vandaag een rode 164 hQV?) op een witte huuroprijwagen op de A6 tussen Almere en Lelystad. De 164 had geen nummerplaat. Het blijven prachtige auto's om te zien. Gisteren kwam ik een Saab 9000 tegen en vroeg mij toen af wanneer ik weer eens een 164 tegen zou komen. Nu dus.
Ik kwam ook al een fragment van die tourrit tegen, een Jaguar XK120 met een kenteken uit 1954 (deze) bij het Streekbos en daarna iets nog veel ouders bij de kruising Veilingweg/N302. Geen idee wat dat was, het rallyschild zat over de nummerplaat en ik ben niet zo goed thuis in het hele oude spul. Wel erg gaaf om zomaar tegen te komen op de weg!Later vanmiddag op de Randweg in Enkhuizen een rode Giulietta Spider, die deelnemer leek te zijn van een tourrit met veel leuk, vooral open, oude auto's. genieten!
Gave fotoooooooooo, 's