Afgelopen donderdagmiddag menheerse centrum; een mooie alfarosso facelift 156 sw in TI trim, zie je niet vaak. Zelfde dag savonds rond 8en op de A4 richting A'werpen haven, een BE geregistreerde rosso 159tbi sedan, ook al zo'n witte raaf.
Vervolgens vrijdagmiddag plm 15u, op de A12 vlak voor afslag Woerden een donkergrijze GT met dubbele eindpijp (v6?), knik en een grijns van verstandhouding toen de bestuurder mij passeerde
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
(ik was met de sz op sjouw)
Dan afgelopen zaterdag en zondag rondom Assen een ongewoon hoog Alfa gehalte..
Vanmiddag terug naar huis op de A12 vlak voor de wegafsluiting bij Bleiswijk, kwam me een zwarte 156 gta sedan voorbij, geen blik van herkenning.
Kleine anekdote nog; vrijdagmiddag werd rijdend met de sz ik in de liefkenshoektunnel langzaam ingehaald door een man met -vermoedelijk- zn zoontje op de voorstoel ernaast, in een spierwitte tesla S weet ik veel.
Pa duidelijk trots dat ie zo verantwoord bezig was, kid al jong aan het leren dan groen rijden beter was enzo. Kleinmans echter zag dat rare rode plastic ding aan zich voorbij trekken vond m schijnbaar danig interessant, hij plakte zowat aan de zijruit.
Hopelijk heb ik -door met tussengas 2 verzetten terug te schakelen en die tunnel uit te brullen- bij de nieuwe generatie tóch wel een klein beetje promotie gemaakt voor de verbrandingsmotor zoals wij m kennen... lukt maar moeilijk met zo'n tesla volgens mij.
Ennieweej, topweekend gehad!
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...